Μεγάλη προσπάθεια κατάδυσης και απομάκρυνσης πετρελαίου από το ναυαγισμένο, εδώ και 10 χρόνια, φορτηγό πλοίο Φου Σαν Χάι, έχει αναλάβει το ναυτικό της Δανίας.
Πρόκειται για μία επικίνδυνη και δαπανηρή αποστολή που θα διαρκέσει αρκετές εβδομάδες με κόστος περίπου 3000 ευρώ την ώρα.
Οι έμπειροι δύτες καταδύονται σε βάθος 70 μέτρων αναζητώντας τις δεξαμενές καυσίμων.
Στις 30 Μαΐου 2003 το κινεζικό φορτηγό πλοίο διεμβολίζεται από ένα πολωνικό φορτηγό. Η ώρα είναι 12:18. Οκτώμισι ώρες αργότερα το Φου Σαν Χάι που μετέφερε 66.000 τόνους λιπασμάτων βυθίζεται στη Βαλτική θάλασσα.
Χίλιοι τόνοι καυσίμων είχαν τότε προκαλέσει οικολογική καταστροφή στις σουηδικές ακτές.
Στις δεξαμενές του εξακολουθεί να βρίσκεται μια ωρολογιακή βόμβα: Εκατοντάδες κυβικά πετρελαίου που εάν απελευθερωθούν στο βυθό θα προκαλέσουν τεράστια περιβαλλοντική καταστροφή.
Source: http://www.politis-news.com
Πρόκειται για μία επικίνδυνη και δαπανηρή αποστολή που θα διαρκέσει αρκετές εβδομάδες με κόστος περίπου 3000 ευρώ την ώρα.
Οι έμπειροι δύτες καταδύονται σε βάθος 70 μέτρων αναζητώντας τις δεξαμενές καυσίμων.
Στις 30 Μαΐου 2003 το κινεζικό φορτηγό πλοίο διεμβολίζεται από ένα πολωνικό φορτηγό. Η ώρα είναι 12:18. Οκτώμισι ώρες αργότερα το Φου Σαν Χάι που μετέφερε 66.000 τόνους λιπασμάτων βυθίζεται στη Βαλτική θάλασσα.
Χίλιοι τόνοι καυσίμων είχαν τότε προκαλέσει οικολογική καταστροφή στις σουηδικές ακτές.
Στις δεξαμενές του εξακολουθεί να βρίσκεται μια ωρολογιακή βόμβα: Εκατοντάδες κυβικά πετρελαίου που εάν απελευθερωθούν στο βυθό θα προκαλέσουν τεράστια περιβαλλοντική καταστροφή.
Source: http://www.politis-news.com
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου