Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

Γιάννης Κότσιρας για ΕΡΤ «Να χαίρεσαι με την κατάντια σου…»

Πολλοί καλλιτέχνες σχολίασαν το κλείσιμο της ΕΡΤ, είτε μέσω δηλώσεων, είτε μέσω των social media. Ο Γιάννης Κότσιρας μέσα από το προσωπικό του blog, έγραψε ένα οργισμένο κείμενο, σχολιάζοντας το προσωρινό "λουκέτο" στη Δημόσια τηλεόραση... Εν ολίγοις, ο τραγουδιστής ξέσπασε…

Διαβάστε τι γράφει...

Ανόητε χαιρέκακε...
Στο δρόμο ακόμη 3.000 άνθρωποι.
Τέλος τα μεροκάματα για ακόμη 3.000 οικογένειες.
Λες πως σε ενοχλούσε που πλήρωνες 4€ το μήνα την ΕΡΤ στο λογαριασμό σου επειδή δεν την έβλεπες. Οπότε καλύτερα να την κλείσουν.
Για να το διευρύνω λίγο αυτό.

Κι εγώ δεν πήγα ποτέ στην Κάρπαθο αλλά τους δρόμους και από δικά μου χρήματα τους έκαναν. Να μην τους έκαναν λοιπόν αφού δεν τους είδα και ίσως να μην τους δω ποτέ.

Και το νερό που πίνει το παιδί σου στο δημόσιο σχολείο να το κόψουν.

Πληρώνεται και από μένα αλλά εγώ δεν έχω παιδί να πίνει από αυτό.
Γιατί να το πληρώνω λοιπόν;

Και τον Στρατό; Τον στρατιωτικό ποιος τον πληρώνει; Γιατί να τον πληρώνω αφού δεν είμαστε σε πόλεμο; Να τον καταργήσουν. Να τους απολύσουν όλους και άμα μας την πέσουν, βλέπουμε.

Και τους Πυροσβέστες. Να τους απολύουν το χειμώνα. Μόνο το καλοκαίρι να τους πληρώνω.
Γιατί; Άσε που άμα μένεις στην πόλη τι σε νοιάζει για το δάσος. Ας καούν όλα. Γιατί να πληρώνω κι εγώ που μένω στην πόλη;

Source: http://www.newsit.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου