Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Π. Σωτηρίου: «Ανυπομονώ να φορέσω τη φανέλα του πιο ιστορικού συλλόγου»





Ο Πιέρος Σωτηρίου μίλησε για πρώτη φορά ως «γαλαζοκίτρινος» ποδοσφαιριστής, στην ιστοσελίδα του ΑΠΟΕΛ, τονίζοντας πως αποτελεί για τον ίδιο μέγιστη τιμή η ένταξή του στην ομάδα.
Μετά την ένταξη του στο ροστερ του ΑΠΟΕΛ, ο διεθνής ποδοσφαιριστής της ομάδας μας Πιέρος Σωτηρίου μίλησε για πρώτη φορά στο www.apoelfc.com.cy για τους στόχους και τις φιλοδοξίες του.

Αναλυτικά τα όσα είπε ο Πιέρος Σωτηρίου:

«Αυτή τη στιγμή είμαι συγκεντρωμένος στις υποχρεώσεις της Εθνικής. Για να είμαι όμως ειλικρινής περιμένω με αγωνία και αρκετή αυτοπεποίθηση την έναρξη της προετοιμασίας της ομάδας μου.

Ανυπομονώ να φορέσω τη φανέλα του πιο ιστορικού συλλόγου, αποτελεί για μένα τη μέγιστη τιμή και συμβαδίζει με τους στόχους και τις φιλοδοξίες μου. Υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για τον ΑΠΟΕΛ και τους φίλους της ομάδας που είναι ξεχωριστοί.

Βρίσκομαι μπροστά σε μια μεγάλη πρόκληση στην καριέρα μου. Δεν με φοβίζει όμως και θα δουλέψω σκληρά για να δικαιώσω όσους πίστεψαν σε μένα.

Για τις φετινές επιδιώξεις δεν χρειάζεται να πω πολλά. Ο ΑΠΟΕΛ είναι καταδικασμένος να βρίσκεται στην κορυφή.

Είμαι ενθουσιασμένος από την νέα προοπτική στην ποδοσφαιρική μου ζωή και ονειρεύομαι την ώρα που θα παίξω μπροστά στον κόσμο μας».

Source: http://www.newsit.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου