Έξαλλοι ήταν οι επιβάτες πτήσης της Ryanair, οι οποίοι απειλούσαν ότι θα καλέσουν την αστυνομία, μιας και η αεροπορική εταιρεία τους άφησε για ώρες χωρίς νερό και φαγητό!
Περισσότεροι από 100 επιβάτες, συμπεριλαμβανομένων και παιδιών, κλήθηκαν να οπλιστούν με τεράστια υπομονή, προκειμένου να υπομείνουν την μεγάλης διάρκειας καθυστερημένη πτήση από το Stansted στο Porto της Πορτογαλίας.
Τρεις ώρες αργότερα, το αεροπλάνο ήταν ακόμα ακινητοποιημένο με τους επιβάτες να είναι κάτι παραπάνω από εξαντλημένοι και πεινασμένοι. Και όταν ζήτησαν από τους αεροσυνοδούς τροφή και νερό, εκείνοι το αρνήθηκαν!
Η απογοήτευση δεν άργησε να μετατραπεί σε εκνευρισμό και οργή, με τους «εγκλωβισμένους» επιβάτες να ξεσπούν στο πλήρωμα του αεροπλάνου και να καλούν την αστυνομία, ζητώντας της να επέμβει.
Μάλιστα, ένας επιβάτης δήλωσε ότι οι κλήσεις στην αστυνομία ξεπέρασαν τις 50!
Τελικά, οι αστυνομικοί επιβιβάστηκαν στο ακινητοποιημένο αεροπλάνο και επετράπη στους επιβάτες να κατεβούν και να περιμένουν στο αεροδρόμιο. Όμως, αυτή τη φορά, πέρασαν περισσότερες από τρεις ώρες χωρίς καμία «χορηγία» από την αεροπορική εταιρεία, ούτε καν ένα αναψυκτικό, όπως δήλωσαν αρκετοί.
Τελικά το αεροπλάνο απογειώθηκε μετά από μια μαμούθ καθυστέρηση 11 ωρών!
Το θέμα είδε το φως της δημοσιότητας λίγες μόλις εβδομάδες αφότου το αφεντικό της Ryanair, Michael O'Leary, δεσμεύτηκε ότι η εταιρεία θα έχει πολύ πιο σωστή αντιμετώπιση στο επιβατικό κοινό και θα «σταματήσει να σπάει τα νεύρα τους χωρίς λόγο».
Η πτήση με κωδικό FR8347 ήταν προγραμματισμένο να απογειωθεί στις 20:25 την περασμένη Παρασκευή, αλλά κατά το check in τους οι επιβάτες ενημερώθηκαν ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις στη διάρκειας 2 ωρών και 20 λεπτών πτήσης, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών.
Τελικά, περίμεναν σχεδόν τέσσερις ώρες πριν να επιβιβαστούν στο αεροπλάνο λίγο μετά τα μεσάνυχτα.
Και κάπου εκεί ξεκίνησε η δική τους οδύσσεια. Ένας εκ των επιβατών, ονόματι João Pinheiro, ανάρτησε στο You Tube ένα βίντεο από όσα εξελίχθηκαν μέσα στο αεροπλάνο, βίντεο που μέχρι στιγμής έχει πάνω από 500.000 προβολές.
Στο βίντεο αυτό,φαίνονται οι επιβάτες να «ζητιανεύουν» από το πλήρωμα φαγητό και νερό. «Δεν υπάρχει τίποτα να φάμε ή να πιούμε», ακούγεται να φωνάζει κάποιος. « Αγνοείτε τους επιβάτες που σας ζητούν βοήθεια. Δεν είστε αεροσυνοδοί; Έχετε χαζέψει;».
Μια γυναίκα ακούγεται να λέει: «Δεν θα μας αφήσετε να φάμε και να πιούμε ακόμα και αν έχουμε πληρώσει; Ούτε να βγούμε από το αεροπλάνο μπορούμε;», με κάποιον άλλο να παρακαλάει: «Υπάρχει μωρό στο αεροσκάφος!».
Και σα να μην έφτανε αυτό, δεν δέχτηκαν ούτε να τους ανάψουν τον κλιματισμό, πράγμα που ζητήθηκε στη 1, αλλά τελικά δεν έγινε - όπως και όλα τα άλλα που οι απεγνωσμένοι επιβάτες ζητούσαν.
Ένα αυτοκίνητο της αστυνομίας με φώτα που αναβοσβήνουν φαίνεται έξω από το αεροσκάφος λίγο πριν ένας αξιωματικός μπει στο αεροσκάφος και ενημερώσει τους επιβάτες ότι μπορούν να εγκαταλείψουν το αεροπλάνο.
Μετά τη δημοσίευση του εν λόγω βίντεο, η Ryanair εξέδωσε ανακοίνωση, ζητώντας συγγνώμη, αλλά ισχυρίστηκε ότι στους επιβάτες δόθηκε νερό και ότι και ο ίδιος ο πιλότος είχε ζητήσει την επέμβαση της αστυνομίας.
Περισσότεροι από 100 επιβάτες, συμπεριλαμβανομένων και παιδιών, κλήθηκαν να οπλιστούν με τεράστια υπομονή, προκειμένου να υπομείνουν την μεγάλης διάρκειας καθυστερημένη πτήση από το Stansted στο Porto της Πορτογαλίας.
Τρεις ώρες αργότερα, το αεροπλάνο ήταν ακόμα ακινητοποιημένο με τους επιβάτες να είναι κάτι παραπάνω από εξαντλημένοι και πεινασμένοι. Και όταν ζήτησαν από τους αεροσυνοδούς τροφή και νερό, εκείνοι το αρνήθηκαν!
Η απογοήτευση δεν άργησε να μετατραπεί σε εκνευρισμό και οργή, με τους «εγκλωβισμένους» επιβάτες να ξεσπούν στο πλήρωμα του αεροπλάνου και να καλούν την αστυνομία, ζητώντας της να επέμβει.
Μάλιστα, ένας επιβάτης δήλωσε ότι οι κλήσεις στην αστυνομία ξεπέρασαν τις 50!
Τελικά, οι αστυνομικοί επιβιβάστηκαν στο ακινητοποιημένο αεροπλάνο και επετράπη στους επιβάτες να κατεβούν και να περιμένουν στο αεροδρόμιο. Όμως, αυτή τη φορά, πέρασαν περισσότερες από τρεις ώρες χωρίς καμία «χορηγία» από την αεροπορική εταιρεία, ούτε καν ένα αναψυκτικό, όπως δήλωσαν αρκετοί.
Τελικά το αεροπλάνο απογειώθηκε μετά από μια μαμούθ καθυστέρηση 11 ωρών!
Το θέμα είδε το φως της δημοσιότητας λίγες μόλις εβδομάδες αφότου το αφεντικό της Ryanair, Michael O'Leary, δεσμεύτηκε ότι η εταιρεία θα έχει πολύ πιο σωστή αντιμετώπιση στο επιβατικό κοινό και θα «σταματήσει να σπάει τα νεύρα τους χωρίς λόγο».
Η πτήση με κωδικό FR8347 ήταν προγραμματισμένο να απογειωθεί στις 20:25 την περασμένη Παρασκευή, αλλά κατά το check in τους οι επιβάτες ενημερώθηκαν ότι θα υπάρξουν καθυστερήσεις στη διάρκειας 2 ωρών και 20 λεπτών πτήσης, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών.
Τελικά, περίμεναν σχεδόν τέσσερις ώρες πριν να επιβιβαστούν στο αεροπλάνο λίγο μετά τα μεσάνυχτα.
Και κάπου εκεί ξεκίνησε η δική τους οδύσσεια. Ένας εκ των επιβατών, ονόματι João Pinheiro, ανάρτησε στο You Tube ένα βίντεο από όσα εξελίχθηκαν μέσα στο αεροπλάνο, βίντεο που μέχρι στιγμής έχει πάνω από 500.000 προβολές.
Στο βίντεο αυτό,φαίνονται οι επιβάτες να «ζητιανεύουν» από το πλήρωμα φαγητό και νερό. «Δεν υπάρχει τίποτα να φάμε ή να πιούμε», ακούγεται να φωνάζει κάποιος. « Αγνοείτε τους επιβάτες που σας ζητούν βοήθεια. Δεν είστε αεροσυνοδοί; Έχετε χαζέψει;».
Μια γυναίκα ακούγεται να λέει: «Δεν θα μας αφήσετε να φάμε και να πιούμε ακόμα και αν έχουμε πληρώσει; Ούτε να βγούμε από το αεροπλάνο μπορούμε;», με κάποιον άλλο να παρακαλάει: «Υπάρχει μωρό στο αεροσκάφος!».
Και σα να μην έφτανε αυτό, δεν δέχτηκαν ούτε να τους ανάψουν τον κλιματισμό, πράγμα που ζητήθηκε στη 1, αλλά τελικά δεν έγινε - όπως και όλα τα άλλα που οι απεγνωσμένοι επιβάτες ζητούσαν.
Ένα αυτοκίνητο της αστυνομίας με φώτα που αναβοσβήνουν φαίνεται έξω από το αεροσκάφος λίγο πριν ένας αξιωματικός μπει στο αεροσκάφος και ενημερώσει τους επιβάτες ότι μπορούν να εγκαταλείψουν το αεροπλάνο.
Μετά τη δημοσίευση του εν λόγω βίντεο, η Ryanair εξέδωσε ανακοίνωση, ζητώντας συγγνώμη, αλλά ισχυρίστηκε ότι στους επιβάτες δόθηκε νερό και ότι και ο ίδιος ο πιλότος είχε ζητήσει την επέμβαση της αστυνομίας.
Source: http://www.magazine.gr
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου