Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Κύπρια δήλωσε «Έκανα botox και δεν μου άρεσε καθόλου»

«Φροντίζω το σώμα μου, την εμφάνισή μου και κυρίως την υγεία μου»

Για τη σχέση της με τον Δημήτρη Κοργιαλά, τα τηλεοπτικά shows αλλά και την αισθητική επέμβαση που έκανε μίλησε η Ευρυδίκη σε εβδομαδιαίο περιοδικό.

«Δε θα μπορούσα να λάβω μέρος στο Dancing. Δεν διαθέτω ούτε την ικανότητα, ούτε την ευλυγισία, ούτε την υπομονή ούτε το χρόνο.

 Αν και έχω μια ευκολία στην κίνηση, λόγω μαθημάτων χορού που παρακολούθησα στο παρελθόν -μέσα στο πλαίσιο όμως της σκηνικής παρουσίας-, και σε γενικές γραμμές μπορώ να κάνω αρκετά πράγματα για να υποστηρίξω τα τραγούδια μου, σε κάτι τόσο “εξειδικευμένο” δε νομίζω ότι θα ήμουν καλή.

 Όσον αφορά τα shows με τραγούδι, έχω δεχτεί προτάσεις κατά καιρούς, αλλά ποτέ δεν το σκέφτηκα σοβαρά, ίσως γιατί είναι τέτοιες οι υποχρεώσεις μου που δεν μου μένει χρόνος», είπε η τραγουδίστρια απαντώντας στο αν θα σκεφτόταν ποτέ να λάβει μέρος στο Dancing With The Stars ή σε κάποιο άλλο τηλεοπτικό show.

Αποκάλυψε ακόμα τι αγαπάει στον σύντροφό της, Δημήτρη Κοργιαλά: «Την παιδικότητά του, τον τρόπο που μου δείχνει ότι με αγαπά, το ταλέντο του στη μουσική αλλά και στη μαγειρική», ενώ η κοινή τους στιγμή που θυμάται πιο έντονα είναι «Όμορφες στιγμές πολλές αλλά ιδιαίτερα φορτισμένη ήταν η μέρα του γάμου μας. Τις δυσκολίες έχουμε βρει ένα δικό μας τρόπο να τις αντιμετωπίζουμε, ώστε όταν τα σκεφτόμαστε αργότερα, γελάμε».

Όσο για το αν θα ήθελε να κάνουν μαζί ένα παιδί; «Νομίζω ότι αυτό το κεφάλαιο έκλεισε για μένα. Έχω ένα γιο στα 17, του χρόνου με το καλό θα πάει πανεπιστήμιο, οπότε, όπως καταλαβαίνεις, είμαι σε άλλο επίπεδο. Δε θα μπορούσα να ξεκινήσω από την αρχή, ούτως ή άλλως νιώθω πια μεγάλη γι'αυτό», είπε στο περιοδικό «ΕΓΩ weekly».

Τέλος, αποκάλυψε και ότι έχει κάνει botox: «Γενικά φοβάμαι πάρα πολύ ό,τι είναι σχετικό με το πρόσωπο. Δεν είμαι αντίθετη σε μεθόδους που δεν παγώνουν την έκφραση. Έκανα μια φορά botox και δεν μου άρεσε καθόλου.

 Είμαι αρνητική. Θέλω, όταν τραγουδώ, να διαγράφονται στο πρόσωπό μου τα συναισθήματά μου. Επειδή έχω την τύχη η αδερφή μου να είναι αισθητικός, όποτε πηγαίνω στην Κύπρο αφήνομαι στα μαγικά της χέρια. Χρησιμοποιώ φυτικά προϊόντα που δεν είναι επικίνδυνα. Κάνω μάσκες ομορφιάς. Φροντίζω το σώμα μου, την εμφάνισή μου και κυρίως την υγεία μου».



--> ΚΑΝΤΕ LIKE  ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ - ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ<--- ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <---

Source : http://www.ilovestyle.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου