Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Η ΑΠΟΣΤΟΜΩΤΙΚΗ - ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΣ - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΤΑΣΟΥ ΤΡΥΦΩΝΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ... ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕ

Άμεση ήταν η απάντηση στον δημοσιογράφο Πάμπο Μιτίδη απο τον παρουσιαστή της εκπομπής Τετ α τετ Τάσο Τρύφωνος μετά την αποκάλυψη του πρώτου πως ο Τάσος αμοίβεται με 1000 ευρώ την εκπομπή στο ΡΙΚ.

Ενοχλημένος του απάντησε κάτω ακριβώς απο την ανάρτηση του "Πραγματικά με θλίβει η ανθρωποφαγία και ο φθόνος που βλέπω εδώ. Πάμπο αντί να σου απαντήσω εδώ προτίμησα να σε πάρω τηλέφωνο πριν 3,5 ολόκληρες ώρες. 

Σου εξήγησα τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δεδομένα και την ΑΛΗΘΕΙΑ κι εσύ ακόμα να ανασκευάσεις ή τουλάχιστον να μεταφέρεις ότι σου είπα Επίσης δημοσιογραφικά το πρώτο πράγμα που έπρεπε να κάνεις ήταν να με πάρεις τηλέφωνο για διασταύρωση της πληροφορίας. Λοιπόν για να ενημερώνεται ο κόσμος 1000 ευρώ το επεισόδιο ΔΕΝ είναι η αμοιβη μου. Είναι το κόστος παραγωγής της εκπομπήςμέσα στην οποία είναι ο κάμερα μεν, ηχολήπτες, συνεργεία, μοντέρ, ώρες στο μοντάζ, ταξίδια για τα γυρίσματα, μακιγιάζ, η αμοιβή μου κτλ..


 Όποιος ξέρει απο τηλεόραση καταλαμβαίνει πως είναι πολύ χαμηλό budget για μια εκπομπή που φέρνει όλα αυτά τα μεγάλα ονόματα και που καλύπτει με τις επαναλήψεις πολλές ώρες στο πρόγραμμα του ΡΙΚ. Εγώ δεν είμαι υπάλληλος του ΡΙΚ και η παραγωγή είναι ανεξάρτητη. Το αν θα μπορούσε το ΡΙΚ να φτιάξει μια παρόμοια εκπομπή με υπαλλήλους του δεν είναι δικό μου θέμα. Πάντως εγώ καλέστηκα να φέρω όλα τα μεγάλα ονόματα και το έκανα και με το παραπάνω. Όπως ξέρετε στην δουλειά μας οι προσωπικές σχέσεις και η "ατζέντα" που λέμε είναι σημαντικα εφόδια για ένα δημοσιογράφο. 

Είκοσι χρόνια λοιπόν δουλειάς στα ΜΜΕ της Ελλάδας μου έδωσαν αυτή την ευχέρεια. Δεν καταλαμβαίνω γιατί στοχοποιήσατε την συγκεκριμένη εκπομπή που έχει φιλοξενήσει σημαντικά πρόσωπα κι αν μη τι άλλο θεωρώ ότι δεν προσβάλει την αισθητική και την νοημοσύνη των τηλεθεατών;

--> ΚΑΝΤΕ LIKE  ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ - ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ<---

Source : http://showtime-cy.blogspot.com/

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου