Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

Aποκαλυπτικό: Σκληρά παιχνίδια συμφερόντων στη διαδικασία απολύσεων προσωπικού των Κυπριακών Αερογραμμών

Με βάση πληροφορίες ,  στη διαδικασία απολύσεων προσωπικού που βρίσκεται σε εξέλιξη στις Κυπριακές Αερογραμμές, δεν τηρήθηκε κανένα από τα κριτήρια για την επιλογή των προσώπων, με βάση το σχέδιο πλεονασμού της εταιρείας. 

Στον εθνικό αερομεταφορέα επικρατεί ένα αλαλούμ, αφού άτομα που απολύονται την μία ημέρα, επαναπροσλαμβάνονται την επομένη, μετά από παρεμβάσεις.


Ασφαλής πηγές του tothemaonline.com, αναφέρουν ότι επιστολή απόλυσης δεν έχει λάβει καμία εκ των αεροσυνοδών συζύγων πιλότων της εταιρείας, παρά το γεγονός ότι υπήρξε δέσμευση από πλευράς της διεύθυνσης και των συντεχνιών, ότι δεν θα στοχοποιούνταν στο σχέδιο πλεονασμού, μονογενείς, άτομα που αντιμετωπίζουν οικονομικά προβλήματα και προβλήματα υγείας και ότι προσπάθεια θα ήταν, σε μία οικογένεια να μην υπάρχουν δύο μισθοί από την ίδια εταιρεία.

Αντί αυτού, το δρόμο της εξόδου πήραν, εργαζόμενοι με χαμηλές οικονομικές απολαβές και μονογενείς, ενώ σύζυγοι κυβερνητών αεροσκαφών, παρέμειναν στην εταιρεία, συνεχίζοντας να απολαμβάνουν μισθούς που σε κάποιες περιπτώσεις ανέρχονται στις 7 χιλιάδες ευρώ.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι την ασπίδα προστασίας, γύρω από τους συγκεκριμένους εργαζόμενους, ύψωσε κυβερνήτης, μέλος του Δ.Σ του κρατικού αερομεταφορέα, που δεν επέτρεψε να πειράξουν δικούς του ανθρώπους.

Μέχρι στιγμής μόνο δύο ζευγάρια, (σύζυγοι ) από τον κλάδο των αεροσυνοδών, με χαμηλές απολαβές, έχουν λάβει επιστολή απόλυσης.

Σε μία και μόνο περίπτωση, αεροσυνοδός, σύζυγος πιλότου απολύθηκε, ενώ βρισκόταν σε διήμερο ρεπό και την επόμενη κιόλας του ρεπό της βρέθηκε και πάλι στο πόστο της.

Χαρακτηριστικό του χάους και της σύγχυσης που επικρατεί, είναι ότι πριν από 4 ημέρες απολύθηκαν 8 άτομα τα οποία επαναπροσλήφθηκαν, επικαλούμενοι ανθρωπιστικούς λόγους.

Την ίδια ώρα άθικτοι παραμένουν συγγενείς και φίλοι συντεχνιακών, πέραν από ένα άτομο συγκεκριμένης συντεχνίας, το οποίο επιχειρούν να επαναφέρουν στην εταιρεία.

Κομματική παρέμβαση, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, ήταν και η αιτία επαναπρόσληψης, ανώτερου αεροσυνοδού, ο οποίος είδε την πόρτα της εξόδου αρχές Οκτωβρίου και την 1η Νοεμβρίου το όνομα του βρέθηκε στο πρόγραμμα πτήσης της εταιρείας.

Τις επόμενες ημέρες επίκεινται απολύσεις 15 ακόμη εργαζομένων, στα πλαίσια της εφαρμογής του σχεδίου αναδιάρθρωσης.

Πολύμηνη άδεια ασθενείας για πρώην διευθυντικό στέλεχος για να μην χαθεί το bonus

Παρά τα οικονομικά προβλήματα και το γεγονός ότι ο κυπριακός κρατικός αερομεταφορέας, κόντεψε στο παρά πέντε να βάλει λουκέτο, κάποιες συμπεριφορές, παραμένουν αναλλοίωτες.

Αυτό φαίνεται τουλάχιστον από τη στάση πρώην διευθυντικού στελέχους των αεροσυνοδών, το οποίο βρίσκεται με άδειας ασθενείας από τις αρχές του καλοκαιριού, την οποία συνεχίζει ακόμη να ανανεώνει και θα παραταθεί, όπως αναφέρουν πηγές, μέχρι τον Φεβρουάριο, μήνας κατά τον οποίο θα φθάσει το 55ο έτος της ηλικίας του.

Η σκοπιμότητα εντοπίζεται σε μία συμφωνία που έγινε πριν από χρόνια μεταξύ διοίκησης και εργαζομένων, για την καταβολή bonus ύψους, 6%, επί του τελευταίου μισθού ενός εργαζόμενου κατά την αποχώρηση του από την εταιρεία, νοουμένου ότι έχει κλείσει τα 55.

H παράταση στην άδεια ασθενείας, γίνεται προφανώς για να μην παρασυρθεί από το κύμα απολύσεων υψηλόμισθων, μέχρις ότου αγγίξει το δίκτυ ασφαλείας για την εξασφάλιση του bonus.

- Source : http://www.tothemaonline.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου