Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ HOT LETTERS: ΝΑΡΚΩΝΩ ΤΟΝ ΑΡΡΑΒΩΝΙΑΣΤΙΚΟ ΜΟΥ

Γεια σας είμαι η Γεωργία εδώ και επτά μήνες περίπου συζώ με ένα αγόρι 28 ετών που γνωριστήκαμε στην δουλειά. Είναι σαν να είμαστε αρραβωνιασμένοι.

Ενώ στην αρχή τα πάντα ήταν παρά πολύ καλά, τους τελευταίους τρεις μήνες πάμε από το κακό στο χειρότερο... Μπορεί να φταίει ότι μένουμε στον ίδιο χώρο και κάπου τα πράγματα... στέρεψαν!

Είναι συνέχεια με ένα playstation παρά την ηλικία του ενώ όταν έχει λίγο χρόνο ελεύθερο αντί να μου δώσει λίγη τρυφερότητα και αγάπη, με το που τον παίρνει τηλέφωνο ο κολλητός του γίνεται στην κυριολεξία καπνός για να τον βρει! Νιώθω σαν μπιμπελό στο ίδιο μας το σπίτι. Ασε που μου έχει μπει ιδέα πως έχει γκόμενα & ότι εμένα με θεωρεί πλέον δεδομένη στην ζωή του! Έτσι αποφάσισα να πάρω σβάρνα καφετζουδες και μάγισσες μήπως συμβαίνει κάτι περίεργο! Η αλήθεια όσα μου είπε για το παρελθόν και το παρόν βγήκαν σωστά... Το μέλλον δεν θέλω να επαληθευθεί. 

Γι αυτό πήρα την μεγάλη απόφαση κι ας μην είναι η σωστή.... Του βάζω υπνωτικά στο ποτό του για να μην φεύγει από το σπίτι με αποτέλεσμα να μην μπορεί να κάνει ούτε sex! Ξέρω πως είναι λάθος αλλά... δεν υπάρχει άλλη επιλογή. Τι μου προτείνεται να κάνω κ Andy?
Mr. Andy: To πρώτο πράγμα που πρέπει άμεσα να κάνεις είναι να σταματήσεις την ιστορία με τα υπνωτικά. Δεν ξέρεις τι μπορείς να προκαλέσεις γιατί αν κατά λάθος συνδυαστούν με αλκοόλ μπορεί να συμβεί οτιδήποτε το μοιραίο. Δεν είναι λύση αυτή. Πρέπει να καθίσεις να δεις τα υπέρ και τα κατά αυτής της σχέσης και να πάρεις τις αποφάσεις σου. Καθίστε, μιλήστε σαν άνθρωποι και αν δεις πως δεν... προχωράει το πράμα πάρε την μεγάλη απόφαση. Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Source : www.showtime.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου