Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ - "Όταν του έδινα λεφτά δεν τα έπαιρνε" ( video)

Απάντηση στο πρωτοσέλιδο δημοσίευμα της εφημερίδας "Π" έδωσε ο τέως Πρόεδρος της Δημοκρατίας Δημήτρης Χριστόφιας μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό "ΑΣΤΡΑ".

Ο κ. Χριστόφιας ανέφερε ότι επιφυλάσσει και αυτός τα νομικά του δικαιώματα έναντι του Μιλτιάδη Νεοφύτου. Είπε συγκεκριμένα:

"Επιφυλάσσω και γω στον εαυτό μου τα νομικά μου δικαιώματα έναντι του Μιλτιάδη Νεοφύτου. Μπαίνει στο χορό και ένας άνθρωπος που είχα εμπιστευθεί να χτίσει τη κατοικία μου. Δεν μου έδωσε ούτε προσφορά ούτε τίποτα. Όταν του έδινα λεφτά δεν τα έπαιρνε. Τον ρωτούσα πόσα χρωστούσα και δεν μου έλεγε. Ο άνθρωπος (Μιλτιάδης Νεοφύτου) έχει πρόβημα, δεν γίνεται. Αυτός έλειπε να μας παει στα δικαστήρια. Δεν μπόρεσε η δεξιά και η ακροδεξιά να μας πάει στα δικαστήρια γιατί κυβέρνησα το τόπο και θα μας πάει ο Μιλτιάδης".

Δεν είναι ορθά τα περιουσιακά μου στοιχεία

Ο κ. Χριστόφιας παραδέχθηκε ότι δεν ήταν ορθά τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα για τα περιουσιακά του στοιχεία, γιατί ο Μιλτιάδης Νεοφύτου δεν του έλεγε πόσα χρωστάει. Μάλιστα είπε ότι αμφισβητεί το ποσόν που λέει σήμερα ο Μιλτιάδης Νεοφύτου, ότι του χρωστάει.



Source : http://www.politis-news.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου