Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

ΔΙΚΗ - Πιστόριους: «Η Ρίβα ξεψύχησε στα χέρια μου»

Συνεχίζεται για τρίτη ημέρα η κατάθεση του παραολυμπιονίκη Όσκαρ Πιστόριους που κατηγορείται ότι στις 14 Φεβρουαρίου του 2013 δολοφόνησε την σύντροφό του Ρίβα Στέενκαμπ.

Σήμερα, το αστέρι των Παραολυμπιακών Αγώνων, προχώρησε σε περισσότερες λεπτομέρειες από το μοιραίο βράδυ. Εκείνος, όπως ισχυρίζεται τα έκανε όλα για να την προστατεύσει, καθώς νόμιζε ότι κάποιος είχε εισβάλει στην πολυτελή του οικεία. Μάλιστα, της φώναζε να καλέσει την αστυνομία -όπως ισχυρίζεται- χωρίς να του φανεί περίεργο που δεν λάμβανε καμία απάντηση…

«Πριν να το καταλάβω είχα πυροβολήσει τέσσερις φορές…», είπε σήμερα στο δικαστήριο ο Πιστόριους, προχωρώντας στη συνέχεια σε περισσότερες ανατριχιαστικές λεπτομέρειες.

«Προσπάθησα να την σηκώσω. Το κεφάλι της ήταν επάνω στον ώμο μου. Αισθανόμουν το αίμα να τρέχει επάνω μου. Το χέρι της είχε σπάσει. Δεν μπορούσα να την σηκώσω. Ήμουν στα γόνατα και την τραβούσα από το μπάνιο», είπε μέσα σε λυγμούς, περιγράφοντας τις πρώτες στιγμές όταν -κατά τον ίδιο- συνειδητοποίησε τι είχε κάνει.

«Είδα το κινητό της ότι ήταν στο μπάνιο και το πήρα. Έτρεξα πίσω στο κρεβάτι να πάρω και το δικό μου κινητό. Τηλεφώνησα στον Στάντερ που είναι φίλος μου και ζήτησα τη βοήθειά του. Δεν μπορούσα να σηκώσω τη Ρίβα. Πάσχιζα για να την σηκώσω. Έτρεξα προς τις σκάλες για να του ανοίξω την πόρτα», συνέχισε.

Νωρίτερα είχε πάρει τηλέφωνο στο νοσοκομείο, για να την παραλάβει ασθενοφόρο. «Μου είπαν ότι έπρεπε να την πάρω ο ίδιος στο νοσοκομείο. Ότι δεν πρέπει να περιμένω για αυτούς. Βασανιζόταν και προσπαθούσε να αναπνεύσει», τόνισε ακόμη.

Όταν ήρθε ο Στάντερ για να τον βοηθήσει, ενημερώθηκαν ότι το ασθενοφόρο είναι καθ’οδόν. «Περίμενα να φτάσουν. Είχα τα χέρια μου στον γοφό της προσπαθώντας να σταματήσω την αιμορραγία. Ο Στάντερ με ρώτησε αν είχα καθόλου ταινία για να δέσει τα χέρια της Ρίβα», είπε μέσα στα κλάματα ο Πιστόριους.

«Στάθηκα πίσω όταν έφτασε το ασθενοφόρο. Μία νοσηλεύτρια ήρθε και μου είπε ότι θα ήθελε να με ενημερώσει ότι η Ρίβα είχε πεθάνει. Άρχισα να κλαίω και τότε ήρθαν και δύο αστυνομικοί», επισήμανε, λέγοντας πως «κάθε φορά που κοίταζα στο σπίτι ήταν μέσα όλο και περισσότεροι άνθρωποι, όλο και πιο πολλοί αστυνομικοί».

«Προσπαθούσα να ξεπλύνω τα χέρια μου από το αίμα», συνέχισε, τονίζοντας πως του είχαν πει να μην το κάνει, όμως εκείνος δεν άντεχε την μυρωδιά, τον έκανε να θέλει να κάνει εμετό.

Source : www.24sports.com.cy

---> ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΝΕ ΕΝΑ LIKE  ΕΔΩ ---ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <---

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου