Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

Ξεκαθάρισμα της (super sexy) Ελένης στον Μουτσινά: Πόσους γάμους να κάνω πια! Φτάνει!

Με σπόντες και υπονοούμενα, αλλά μέχρι εκεί, η Ελένη Μενεγάκη «έλαμψε» στο «Νικ Ο’ Κλοκ» του Νίκου Μουτσινά και φυσικά όσοι περίμεναν την παραμικρη δήλωση για θέματα που αφορούν αποκλειστικά τη ζωή της παρουσιάστριας, έμειναν με την όρεξη.

Με ένα μαύρο εντυπωσιακό φόρεμα με αποκαλυπτικό ντεκολτέ και «σκίσιμο», η Μενεγάκη έκανε ποδαρικό στο «Νικ Ο’ Κλοκ» και μαζί με τον Μουτσινά παρακολούθησαν την ανασκόπηση των σημαντικότερων γεγονότων της χρονιάς που πέρασε. Και φυσικά, ενδιαμέσως, η Ελένη απαντούσε στις «πάσες» που της έκανε. Να τι είχε να πει, λοιπόν, για:

Τις πρόσφατες διακοπές της στις Μαλδίβες:
«Ξεκουράστηκα και έφυγαν κι όλοι απ’ το κεφάλι μου!»

Για την στάση της να μη σχολιάσει όσα την αφορούν, αλλά και γενικότερα:
«Δεν μιλάω, δεν λέω τίποτα, βεβαίως και έχω άποψη, αλλά έχω μάθει να μη μιλάω. Παρακολουθώ τα πάντα, παρατηρώ και στην πορεία

Στην πρόταση γάμου του Μουτσινά να τον παντρευτεί:
«Κάτι γίνεται μ’ αυτό; Όλοι αυτό με ρωτάνε σήμερα. Έχει κάτι η μέρα; Τα Άη – Γιαννιού σε ρωτάνε, αν παντρεύεσαι; Πόσους γάμους να κάνω πια! Φτάνει!»

Για τους τηλεκριτικούς:
«Το ‘χω ξαναπεί: Εκείνες κάνουν τη δική τους δουλειά κι εγώ τη δική μου…Όταν αντιμετωπίζεις κάποια προβλήματα σοβαρά στη ζωή σου, δεν ασχολείσαι με τις κριτικές. Αισθάνομαι, κάποιες φορές, ότι έχω καταντήσει εμμονή για κάποιους».

Για τους paparazzi:
«Έμεινα στο νησί 40 μέρες, στις 20 μέρες με πιάσανε τα νεύρα μου. Αν είναι κάθε μέρα να την περνάμε αγκαλιά, ε, δε γίνεται. Ξέρεις πόσοι φίλοι μας μου λένε τρελή είσαι ρε Ελένη που θα πάμε μαζί σου για μπάνιο; Πες μας που είσαι, να μην έρθουμε. Θέλω να με αφήνουν να παίρνω κι ανάσες. Άσε με και 10 μέρες μόνη μου και έλα πάλι! Δεν το ΄χω σκεφτεί, αν μου κάνει κακό στη δουλειά, δε με πειράζει στην Αθήνα, αλλά στις διακοπές μου, αφήστε με και λίγο».

Για τις μετεγγραφικές – «βόμβες» του καλοκαιριού:
«Εμένα με ξάφνιασε η μεταγραφή του Γιώργου Λιάγκα και της Φαίης Σκορδά. Όλα τα υπόλοιπα δεν μου έκαναν καμία εντύπωση»

Για τη δική της πορεία στην τηλεόραση:
«Θεωρώ ότι τα 9 χρόνια εδώ στον Alpha είναι τα ωραιότερα της καριέρας μου. Πρόσεξε, όμως: δεν βάζω πίσω τη δεκαετία στον ΑΝΤ1 γιατί αν δεν ήταν αυτά τα χρόνια εκεί, εγώ δεν θα ήμουν πουθενά».

Για το αν -όλα τα προηγούμενα χρόνια- είχε συμβούλους στο πλευρό της:
«Υπήρξαν άνθρωποι που είχαν πάρα πολύ ωραίες ιδέες για ‘μένα και τους ευχαριστώ πολύ, μόνο που εγώ δεν έβλεπα τον εαυτό μου σ’ αυτές τις ιδέες»

Για τις αντιδράσεις της:
«Εγώ αν δούλευα για ‘σένα και σ’ έβλεπα μονίμως θυμωμένο, όπως είσαι, θα έλεγα, έλα μωρέ, αυτός είναι έτσι συνέχεια. Αλλά εμένα, αν γυρίσει το μάτι μου, θα παγώσει το σύστημα»

Για το αν θα κάνει βραδινή εκπομπή (ποτέ):
«Μπορεί κατά τα 60 μου, να μου έρθει κάτι, να κάνω κάτι σε βραδινή εκπομπή».


Source : http://inandout.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου