Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΟΛΥΜΠΙΟΥ "ΠΑΓΩΣΕ" ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

Το προεδρικό μέγαρο της Κύπρου γέμισε αισιοδοξία και όμορφες μουσικές στην εκδήλωση που έγινε για τον καρκίνο του μαστού.

Μια πολύ όμορφη τελετή στήθηκε στο Προεδρικό Μέγαρο της Κύπρου με σημαντικούς καλεσμένους υπό την αιγίδα της πρώτης Κυρίας Άντρης Αναστασιάδη. Στην σκηνή ανέβηκε ένα αστέρι του νησιού , η Δέσποινα Ολυμπίου, όπου τραγούδησε αλλά έκανε και μια δήλωση που δεν γνωρίζαμε.

 Η τραγουδίστρια αποκάλυψε πως η μεγαλύτερη αδερφή της, Νίκη, έπασχε από καρκίνο του μαστού και πάλεψε μέχρι τέλους βγαίνοντας νικήτρια. Συγκεκριμένα η Δέσποινα δήλωσε: "Η αδερφή μου είναι το παράδειγμά μου. Πάλεψε με τον καρκίνο του μαστού αλλά δεν το έβαλε κάτω. Πάντα αντιμετώπιζε τα πάντα με χαμόγελα και αισιοδοξία. 

Τραγουδούσαμε μαζί όταν ξεκινούσα. Ήταν μεγαλύτερη και η μητέρα μου δεν με άφηνε να τραγουδάω χωρίς αυτήν, επειδή ήμουν μικρή. Εγώ την πρόσεχα όμως". Η Κύπρια τραγουσίστρια επίσης αποκάλυψε πως η αδερφή της είναι μες στο κοινό και έτσι την κάλεσε στην σκηνή. Οι δύο αδερφές μαζί τραγούδησαν το "Πες μου μια λέξη" του Δημήτρη Χόρν με το κοινό να συγκινείται πολύ από την ερμηνεία τους.

Πηγή: http://showtime-cy.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου