Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2013

ATP: Δεν σκέφτομαι τον Τζόκοβιτς

Απόλυτα προσηλωμένος στο επόμενο παιχνίδι του, χωρίς να σκέφτεται τον τελικό, είναι ο Ράφαελ Ναδάλ ο οποίος συνέχισε την απίστευτη πορεία του στη Νέα Υόρκη χωρίς να έχει δεχθεί break σε ολόκληρο το τουρνουά και είναι έτοιμος να επιβεβαιώσει τα συντριπτικά προγνωστικά που έχει απέναντι στον Γκασκέ στα ημιτελικά του Σαββάτου.

Μόνο τον Ρισάρ Γκασκέ έχει στη διόπτρα του ο Ράφαελ Ναδάλ και το ξεκαθάρισε στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε του θριάμβου επί του Τόμι Ρομπρέδο στους προημιτελικούς της Τετάρτης.

Ο 27χρονος Ισπανός, έχασε μόλις τέσσερα games απ'τον συμπατριώτη του, συνεχίζοντας την εκπληκτική του κούρσα προς τον 13ο Grand Slam τίτλο της καριέρας του και το Νο1 της παγκόσμιας κατάταξης, παραδεχόμενος ότι έκανε ένα εξαιρετικό παιχνίδι κόντρα στον καλό του φίλο, Ρομπρέδο.

"Νομίζω ότι έκανα ένα σπουδαίο 1ο σετ. Ήταν το πρώτο μου σετ φέτος που ήμουν στο 100%. Είμαι χαρούμενος όπως έπαιξα και έκανα τα σωστά πράγματα. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με την κίνησή μου, με το forehand και το backhand μου. Γενικά ήταν το καλύτερό μου παιχνίδι στο τουρνουά. Είναι σημαντικό αποτέλεσμα για μένα οι ημιτελικοί εδώ. Ήταν φανταστική νίκη" τόνισε ο Ναδάλ μετά το εντυπωσιακό 6-0, 6-2, 6-2 επί του Ρομπρέδο.

Ο Ναδάλ διατήρησε το αήττητό του φέτος στα hard courts, πετυχαίνοντας την 20η συνεχόμενη "σκληρή" νίκη του, έχοντας τρεις τίτλους στο ενεργητικό του (Indian Wells, Montreal Masters, Cincinnati Masters).

Για το πως αισθάνεται, πλέον, στα hard courts, ο Βασιλιάς του χώματος, είπε: "Σήμερα έπαιξα πολύ κοντά σε αυτό που θέλω να παίζω στα hard courts. Έπαιξα επιθετικά με το backhand μου, χωρίς λάθη. Με το forehand μου είχα τη δυνατότητα να αλλάξω κατευθύνσεις και να παίξω με ακρίβεια. Είμαι σίγουρος ότι αυτός είναι ο τρόπος που πρέπει να παίζω για να έχω επιτυχίες σε όλες τις επιφάνειες, αλλά ειδικά στη σκληρή. Ελπίζω να παίξω το ίδιο καλά και σε δύο ημέρες"

Όταν ρωτήθηκε για το αν σκέφτεται το ενδεχόμενο να συναντήσει τον Νόβακ Τζόκοβιτς σε έναν ακόμη τελικό Grand Slam, ο Ναδάλ είπε αστειευόμενος: "Πιστεύετε ότι ο Νόβακ θα περάσει στον τελικό;" και συνέχισε: "Δεν ξέρω αν θα βρίσκομαι και εγώ. Ελπίζω να είμαι έτοιμος για το ματς με τον Ρισάρ. Αν όχι, δεν θα είμαι σε θέση να παίξω στον τελικό. Αν δεν κάνω σπουδαίο ματς με τον Ρισάρ, θα δω τον τελικό απ'την τηλεόραση. Είμαι συγκεντρωμένος μόνο στον ημιτελικό μου. Ο Ρισάρ είχε απίστευτη νίκη σήμερα κόντρα σε κάποιον που δεν είχε καλό ρεκόρ. Έρχεται με αυτοπεποίθηση. Τώρα έχει δύο ημέρες ξεκούραση οπότε θα είναι ξεκούραστος για τα ημιτελικά"

Για το τι περιμένει απ'τον Γκασκέ το Σάββατο στον ημιτελικό τους, ο Ναδάλ υπογράμμισε: "Περιμένω έναν καλό Ρισάρ. Κάνει εξαιρετικό τουρνουά. Πέτυχε δύο σπουδαίες νίκες επί των Ράονιτς και Νταβίντ. Είναι σε πολύ καλή ψυχολογική κατάσταση. Νίκες στα 5 σετς κόντρα σε πολύ δύσκολους αντιπάλους. Είμαι βέβαιος ότι θα παίξει με αυτοπεποίθηση. Εγώ πρέπει να συνεχίσω να παίζω όπως σήμερα, επιθετικά"

Source: http://tennis24.gr

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου