Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Ο δάσκαλός μου δεν είναι παιδόφιλος, θέλω να κάνω τα παιδιά του, λέει 16χρονη μαθήτρια που το είχε σκάσει με τον δάσκαλό της

Η μαθήτρια που το έσκασε με τον δάσκαλό της, Τζέρεμι Φόρεστ, λέει ότι εκείνη τον αποπλάνησε, τονίζει ότι δεν είναι παιδόφιλος και ανακοινώνει ότι θέλει να κάνει οικογένεια μαζί του, στην πρώτη συνέντευξη που δίνει, από τότε που επέστρεψε στο σπίτι της κι εκείνος βρέθηκε στη φυλακή.

Ο Φόρεστ, στη δίκη που έγινε πριν λίγες εβδομάδες καταδικάστηκε ως παιδόφιλος, για απαγωγή και σεξουαλική επαφή με την, τότε, 15χρονη μαθήτρια και τώρα εκτίει την 5,5 ετών ποινή που του επιβλήθηκε από το δικαστήριο.

Αλλά η 16χρονη υποστηρίζει ότι πρόκειται για αληθινό έρωτα και επιμένει ότι εκείνη ήταν που προκάλεσε τη σχέση τους.

Μιλώντας σε βρετανική εφημερίδα, είπε:

“Κατηγορώ τον εαυτό μου που ο Τζέρεμι είναι στη φυλακή. Εγώ ήμουν που προκάλεσα αυτήν τη σχέση από την αρχή και δική μου ιδέα ήταν να το σκάσουμε. Ο Τζέρεμι δεν είναι παιδόφιλος, αν φταίει κάποιος για όλο αυτό, αυτή είμαι εγώ.
Πρόκειται για αληθινή αγάπη και θα τον περιμένω.
Θέλω να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου μαζί του και να κάνω τα παιδιά του”.

Η αδελφή του Φόρεστ, σε συνέντευξη που παραχώρησε, την περασμένη εβδομάδα, είπε ότι και ο αδελφός της ονειρεύεται να κάνει οικογένεια με την κοπέλα στο μέλλον.




Η ανήλικη περιέγραψε πώς ο έρωτάς της άνθισε όταν μπήκε τιμωρία από τους γονείς της, που της απαγόρεψαν να τον βλέπει κι εκείνος της αφιέρωσε ένα τραγούδι του αγαπημένου της καλλιτέχνη.

“Ήμουν σκυμμένη στο γραφείο του κι εκείνος με έσπρωξε. Βρέθηκα στην αγκαλιά του. Ξέχασα όλα τα άλλα. Ήταν ένα παθιασμένο φιλί που κράτησε πολύ ώρα. Εκείνη ήταν η στιγμή που τον ερωτεύτηκα” κατέθεσε η κοπέλα, η οποία πρόσθεσε ότι είχαν συνευρεθεί ακόμα και στο σπίτι του δασκάλου της.

Σε συνέντευξή της που παραχώρησε στη βρετανική εφημερίδα Sun, είπε:

“Κάποια στιγμή αναρωτήθηκα τι θα γίνει αν μπει η γυναίκα του στο σπίτι, αλλά εκείνος μου είπε ότι θα πρέπει απλά να το αντιμετωπίσει”.

Συνεχίζει να επικοινωνεί μαζί του, μέσω αλληλογραφίας, αλλά της έχει απαγορευτεί να τον επισκεφτεί στη φυλακή. Τα δικά του γράμματα, ωστόσο, δεν φτάνουν σε εκείνη, αφού οι διοικούντες της φυλακής τα κατάσχουν.

Ένας φίλος της μικρής τόνισε ότι “το γεγονός ότι θέλουν να συναντηθούν δεν είναι αρκετό. Το σημαντικό αυτήν τη στιγμή είναι να είναι προστατευμένη”.

Το κορίτσι αντιμετωπίζεται από τις κοινωνικές υπηρεσίες ως ανήλικο παιδί, εκτεθειμένο σε κίνδυνο και ως θύμα.

Η ίδια ωστόσο, σε επιστολή προς τους γονείς της έγραψε:

“Ο Τζέρεμι είναι υπέροχος. Θα είμαι πάντα στο πλευρό του και στο μέλλον θα είμαστε πάντα μαζί”.

Η μεταξύ τους σχέση ξεκίνησε όταν εκείνη ήταν 14 ετών κι εκείνος ήταν δάσκαλος των Μαθηματικών της. Η πρώτη τους σεξουαλική επαφή ήταν το περασμένο καλοκαίρι, όταν εκείνη έκλεισε τα 15 της χρόνια.

Source: http://www.newsit.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου