Δύο καυτά ζητήματα θα εξετάσει σήμερα το Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας, το οποίο συνέρχεται για πρώτη φορά μετά τις θερινές διακοπές. Κάμερες της Τροχαίας και κατάργηση των φώτων στην απέναντι πλευρά, είναι δύο από τα θέματα που βρίσκονται στην ατζέντα, με τις θέσεις των αρμοδίων υπηρεσιών να συγκρούονται.
Όσον αφορά στις κάμερες της Τροχαίας υπάρχουν διάφορες εισηγήσεις για ανακούφιση των οδηγών που διέρχονται συχνά-πυκνά από τη Λεωφόρο Γρίβα Διγενή.
Όπως έγραψε πρόσφατα ο «Φ», υπάρχει εισήγηση της Τροχαίας για αύξηση του ορίου στο σημείο όπου βρίσκονται οι κάμερες, από τα 50 χιλιόμετρα στα 65, ώστε να μην καταγγέλλονται τόσο συχνά οι οδηγοί, που φαίνεται ότι ακόμα δεν έχουν εξοικειωθεί με την ύπαρξή τους.
Το Τμήμα Δημοσίων Έργων είναι αντίθετο με την αύξηση του ορίου ταχύτητας, γιατί εκτιμά ότι θα αυξηθούν τα δυστυχήματα και θα υπάρξει αλαλούμ στο όριο αφού αλλού θα είναι 30 χλμ., σε άλλο σημείο 50 χλμ. και σε άλλο 65 χλμ., στον ίδιο δρόμο.
Ένα άλλο ζήτημα που θα απασχολήσει το Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας, είναι η εισήγηση που προέρχεται από τον υπουργό Δικαιοσύνης, Ιωνά Νικολάου, να εξεταστεί κατά πόσον μπορεί να καταργηθούν ή όχι τα απέναντι φώτα τροχαίας. Επειδή η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών περνά πάνω από τη διαχωριστική γραμμή και εισέρχεται στη διάβαση πεζών που υπάρχει στα φώτα τροχαίας, ο υπουργός ζήτησε να γίνει μελέτη αν είναι εφικτή η κατάργηση των φώτων που βρίσκονται στην απέναντι πλευρά, ώστε οι οδηγοί να αναγκάζονται να μένουν «κάτω» από το φανάρι.
Όσον αφορά στις κάμερες της Τροχαίας υπάρχουν διάφορες εισηγήσεις για ανακούφιση των οδηγών που διέρχονται συχνά-πυκνά από τη Λεωφόρο Γρίβα Διγενή.
Όπως έγραψε πρόσφατα ο «Φ», υπάρχει εισήγηση της Τροχαίας για αύξηση του ορίου στο σημείο όπου βρίσκονται οι κάμερες, από τα 50 χιλιόμετρα στα 65, ώστε να μην καταγγέλλονται τόσο συχνά οι οδηγοί, που φαίνεται ότι ακόμα δεν έχουν εξοικειωθεί με την ύπαρξή τους.
Το Τμήμα Δημοσίων Έργων είναι αντίθετο με την αύξηση του ορίου ταχύτητας, γιατί εκτιμά ότι θα αυξηθούν τα δυστυχήματα και θα υπάρξει αλαλούμ στο όριο αφού αλλού θα είναι 30 χλμ., σε άλλο σημείο 50 χλμ. και σε άλλο 65 χλμ., στον ίδιο δρόμο.
Ένα άλλο ζήτημα που θα απασχολήσει το Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας, είναι η εισήγηση που προέρχεται από τον υπουργό Δικαιοσύνης, Ιωνά Νικολάου, να εξεταστεί κατά πόσον μπορεί να καταργηθούν ή όχι τα απέναντι φώτα τροχαίας. Επειδή η συντριπτική πλειοψηφία των οδηγών περνά πάνω από τη διαχωριστική γραμμή και εισέρχεται στη διάβαση πεζών που υπάρχει στα φώτα τροχαίας, ο υπουργός ζήτησε να γίνει μελέτη αν είναι εφικτή η κατάργηση των φώτων που βρίσκονται στην απέναντι πλευρά, ώστε οι οδηγοί να αναγκάζονται να μένουν «κάτω» από το φανάρι.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου