Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

Φάνος Καλοψιδιώτης: Δεν είμαι «νονός»! Οι έμποροι ναρκωτικών με θέλουν νεκρό

- Δεν υποψιάζεται συγκεκριμένα ονόματα και χαρακτηρίζει ως «αρρωστημένα μυαλά» τους δολοφόνους του πατέρα του
- «Ίδια κύτταρα» οι ηθικοί αυτουργοί του πενταπλού φονικού και της εν ψυχρώ δολοφονίας του Γιάννου Καλοψιδιώτη
- Ευθύνες και στην Αστυνομία: «Κάνει τόπο σε αυτούς που σκότωσαν τον πατέρα μου και τους πέντε φίλους μου»
- «Δεν θα κάνω τη χάρη σε κανέναν αλήτη να φύγω για να γλιτώσω το τομάρι μου»

Η εν ψυχρώ δολοφονία του πατέρα του και το πενταπλό φονικό στην Αγία Νάπα πριν δύο χρόνια είναι το ξεκάθαρο μήνυμα προς τον επιχειρηματία Φάνο Καλοψιδιώτη πως κάποιοι θέλουν εδώ και καιρό να τον βγάλουν από τη μέση. Σε συνέντευξη που έδωσε ο ίδιος στην εφημερίδα «Πολίτης» μιλάει ανοιχτά για το ποιους θεωρεί ηθικούς αυτουργούς στις δύο δολοφονικές επιθέσεις, ενώ στέλνει το μήνυμα προς τους «διώκτες» ότι δεν φοβάται και πως δεν πρόκειται να φύγει για να γλιτώσει το τομάρι του, καθώς μια τέτοια φυγή θα ήταν προδοσία απέναντι στον πατέρα του και στα 5 θύματα του φονικού στην Αγία Νάπα.

Ο Φάνος Καλοψιδιώτης απαντάει αρχικά στις εξελίξεις όσον αφορά την υπόθεση δολοφονίας του Γιάννο Καλοψιδιώτη, δηλώνοντας πως ο ίδιος δεν υποψιάζεται συγκεκριμένους υπόπτους, ενώ η Αστυνομία εξετάζει τα ονόματα που είχε δώσει στον πατέρα του έναν μήνα πριν τη δολοφονία του.
Χαρακτηρίζει ως «αρρωστημένα μυαλά» αυτούς που διέπραξαν τη δολοφονία κατά του πατέρα του, θεωρώντας πως το κίνητρο του εγκλήματος ήταν να πλήξουν τον ίδιο επαγγελματικά ή ψυχολογικά, καθώς ο Γιάννος Καλοψιδιώτης δεν συμμετείχε σε καμία δική του επιχείρηση.

Για τη διασύνδεση του πενταπλού φονικού με τη δολοφονία του πατέρα του τονίζει ότι οι ηθικοί αυτουργοί και στις δύο περιπτώσεις «είναι τα ίδια κύτταρα» και στρέφει τις υποψίες του προς εμπόρους ναρκωτικών, καθότι «είμαι καθέτως αντίθετος στα ναρκωτικά και έχω επηρεάσει τη διακίνησή τους στην ελεύθερη Αμμόχωστο. Δεν ανέχομαι τη διακίνηση ναρκωτικών στα μαγαζιά μου και αυτό αποτελεί εμπόδιο σε όσους ασχολούνται με τη διακίνηση».

Ο Φάνος Καλοψιδιώτης δεν παραλείπει να επιρρίψει ευθύνες και στην Αστυνομία επισημαίνοντας πως εσκεμμένα αδιαφορεί για την προστασία του, επειδή δεν διατηρεί επαφές μαζί της, γεγονός, ανέφερε, που «ξεκαθάρισα παλιότερα στον αστυνομικό διευθυντή [σ.σ. Αμμοχώστου], όταν μου είχε ζητήσει συνεργασία. Μια εβδομάδα μετά από αυτή τη συνάντηση ξεκίνησε ο πόλεμος εναντίον μου από την αστυνομία». Προς επικύρωση των όσων ισχυρίζεται ο Φάνος Καλοψιδιώτης παραθέτει μια σειρά ενεργειών της Αστυνομίας σε βάρος του, με συλλήψεις, παρενόχληση των επιχειρήσεων του για ηχορύπανση και έρευνες.

Καταλήγοντας, τονίζει πως δεν είναι «νονός» όπως μερικοί θέλουν να τον παρουσιάζουν και πως ο ίδιος παίρνει προληπτικά μέτρα προστασίας για τη ζωή του, εφόσον η αστυνομία «υποχωρεί και κάνει τόπο σε αυτούς που σκότωσαν τον πατέρα μου και τους πέντε φίλους μου», αλλά πως δεν φοβάται και δεν προτίθεται να φύγει από την Κύπρο. «Δεν θα κάνω τη χάρη σε κανέναν αλήτη να φύγω για να γλιτώσω το τομάρι μου», διαμηνύει χαρακτηριστικά.

ΠΗΓΗ: «ΠΟΛΙΤΗΣ» - newsit.com.cy
---> ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΝΕ ΕΝΑ LIKE  ΕΔΩ ---ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <-----

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου