Τρίτη 15 Απριλίου 2014

ΔΕΙΤΕ τον Ιησού από την Ναζαρέτ με τσιγάρο και κονιάκ στον σταυρό

Ποιός δεν έχει θαυμάσει τον Robert Powell να υποδύεται τον Ιησού στο αριστούργημα του Franco Zeffirelli, «Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ», το οποίο εδώ και χρόνια είναι τηλεοπτικό «must» για την Μεγάλη Εβδομάδα;
Σε σπάνιες φωτογραφίες βλέπουμε πώς γυρίστηκε η υπερπαραγωγή για το Θείο Πάθος.



Η τηλεοπτική παραγωγή του 1977 χρειάστηκε τέσσερα χρόνια για να ολοκληρωθεί και τα γυρίσματά της έγιναν σε αυθεντικούς χώρους.



«Δεν απόλαυσα την συμμετοχή μου! Ήταν το πιο σκληρό και κουραστικό πράγμα που έχω κάνει! Έχασα περίπου 6 κιλά κατά την διάρκεια της κινηματογράφησης», έχει δηλώσει στο παρελθόν ο Powell.



Επισημαίνοντας πως όλοι οι συντελεστές ταλαιπωρήθηκαν, αλλά και πέρασαν πολλές μέρες απραξίας, λόγω των κακών καιρικών συνθηκών, ο ηθοποιός μίλησε και για το γύρισμα της Σταύρωσης.



«Όταν ήμουν στο σταυρό έκανε τρομερό κρύο. Οπότε, από το να με κατεβάζουν και να με ανεβάζουν συνέχεια, με άφησαν εκεί και μου έδωσαν μια κουβέρτα, παντόφλες και μου κρατούσαν ένα τσιγάρο. Βασικά, έκανε τόσο κρύο που με θυμάμαι να κρατάω και κονιάκ», έχει πει χαρακτηριστικά.









  

source: www.star.gr


---> ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΝΕ ΕΝΑ LIKE  ΕΔΩ ---ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <---

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου