Κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις!!! Αυτό ισχύει και στο συγκεκριμένο περιστατικό που διαδραματίστηκε σε αίθουσα διδασκαλίας, σε σχολείο της Λεμεσού.
Τα συναισθήματα που προκαλεί το συγκεκριμένο ηχητικό ντοκουμέντο είναι διφορούμενα.Οι απορίες που δημιουργεί πολλές.Αυτό που ακούμε ομολογουμένως σοκάρει. Η καθηγήτρια έχει χάσει τελείως τον έλεγχο και φωνάζει σε υπερβολικό βαθμό για τα δεδομένα μιας σχολικής τάξης.
Οι προσβλητικές παρατηρήσεις και οι χαρακτηρισμοί που χρησιμοποιεί είναι πολλοί, πχ.: ζώα, γαιδούρια, ανάγωγοι κλπ. Από την άλλη μεριά όμως οι μαθητές δεν αποτελούν κι αυτό που λέμε "υπόδειγμα" . Το διαταραγμένο και χαοτικό περιβάλλον της τάξης είναι ενδεχομένως αυτό που την οδήγησε σε αυτή την απαράδεκτη συμπεριφορά, σε αυτό το ξέσπασμα.
Πόσο ψύχραιμη θα μπορούσε να είναι μπροστά σε μαθητές με αποκλίνουσα συμπεριφορά που την βγάζει εκτός ορίων. Ποιος πρέπει να επιληφθεί του θέματος; Ποιος φταίει; Για ποιο λόγο ηχογραφήθηκε το συγκεκριμένο περιστατικό από τους μαθητές; Τα ερωτηματικά που γεννιούνται πολλά.
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ:
Πηγή: inandout.com.cy
Τα συναισθήματα που προκαλεί το συγκεκριμένο ηχητικό ντοκουμέντο είναι διφορούμενα.Οι απορίες που δημιουργεί πολλές.Αυτό που ακούμε ομολογουμένως σοκάρει. Η καθηγήτρια έχει χάσει τελείως τον έλεγχο και φωνάζει σε υπερβολικό βαθμό για τα δεδομένα μιας σχολικής τάξης.
Οι προσβλητικές παρατηρήσεις και οι χαρακτηρισμοί που χρησιμοποιεί είναι πολλοί, πχ.: ζώα, γαιδούρια, ανάγωγοι κλπ. Από την άλλη μεριά όμως οι μαθητές δεν αποτελούν κι αυτό που λέμε "υπόδειγμα" . Το διαταραγμένο και χαοτικό περιβάλλον της τάξης είναι ενδεχομένως αυτό που την οδήγησε σε αυτή την απαράδεκτη συμπεριφορά, σε αυτό το ξέσπασμα.
Πόσο ψύχραιμη θα μπορούσε να είναι μπροστά σε μαθητές με αποκλίνουσα συμπεριφορά που την βγάζει εκτός ορίων. Ποιος πρέπει να επιληφθεί του θέματος; Ποιος φταίει; Για ποιο λόγο ηχογραφήθηκε το συγκεκριμένο περιστατικό από τους μαθητές; Τα ερωτηματικά που γεννιούνται πολλά.
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ:
Πηγή: inandout.com.cy
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου