Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

ΜΙΛΑΝ - Άνετος ο Σέντορφ

Δίνουν και παίρνουν τα σενάρια για το μέλλον του Κλάρενς Σέντορφ στον πάγκο της Μίλαν αλλά ο ίδιος επιμένει να διαψεύσει καθώς κανείς επίσημα δεν του έδωσε τελεσίγραφο για άμεσα αποτελέσματα ή… απόλυση:

«Ούτε ο πρόεδρος Μπερλουσκόνι ούτε ο Αντριάνο Γκαλιάνι μου τηλεφώνησαν για να μου δώσουν τελεσίγραφο δύο αγώνων. Πριν υπογράψω μου είχαν πει ότι πρέπει να προετοιμάσω το μέλλον της ομάδας και μέχρι η διοίκηση να μου πει κάτι διαφορετικό εγώ συνεχίζω τη δουλειά μου. Είμαι σίγουρος ότι η δουλειά που κάνουμε θα αποδώσει καρπούς, ξέρω βέβαια πως τώρα η κατάσταση είναι δύσκολη».

Source : www.24sports.com.cy


---> ΚΑΝΤΕ LIKE  ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ - ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ<--- ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <---

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου