Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

Λευτέρης Ελευθερίου: Στο σπίτι μαγειρεύει και αλλάζει τα παιδιά!

Ο γνωστός ηθοποιός αποκαλύπτει πως είναι ως πατέρας και σύζυγος.

Μπορεί να είναι σπουδαίος καλλιτέχνης και όλοι να μιλάνε για το εξαιρετικό ταλέντο του, αλλά στο σπίτι φέρεται ως κανονικός σύζυγος και πατέρας. Ο Λευτέρης Ελευθερίου σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα Πρώτο Θέμα, αποκάλυψε πως τα καταφέρνει με το απαιτητικό του πρόγραμμα να βλέπει τα παιδιά του:
«Το στοιχείο της υποκριτικής δεν το έχω αποβάλει και είναι και το βασικό το οποίο με απασχολεί. Απλώς, έχουν πέσει όλα μαζί και το πρόγραμμά μου είναι οριακό. Δεν είναι η πρώτη φορά βέβαια, υπάρχουν σήριαλ με 10ωρα γυρίσματα πολύ κουραστικά. Το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι αυτή η καλοδεχούμενη επιτυχία, συνέπεσε με τα παιδιά και προσπαθώ να φυλάω λίγο χρόνο για να περνάω μαζί τους, δεν είναι ότι τα «έχω γραμμένα». Το Δευτερότριτο που είναι κάπως πιο χαλαρό, φροντίζω να είμαι το βράδυ από νωρίς στο σπίτι ώστε να τα βλέπω πριν κοιμηθούν».



Για την σύζυγό του, και πως επιθυμεί να είναι ως σύζυγος ο ίδιος απέναντι της, τόνισε: «Είναι αλήθεια ότι το χιούμορ είναι ένας καλός τρόπος να σπάσεις τον πάγο. Είμαι αρκετά ανασφαλές άτομο και όταν κάνω σχέση θέλω να δείχνω τον καλύτερό μου εαυτό από πολλές απόψεις… Την γυναίκα την είχα τοποθετήσει από μικρός πολύ ψηλά. Και όταν βρισκόμουν σε μεγάλη σχέση, όπως με την γυναίκα μου, προσπαθούσα να είμαι πολύ δοτικός και να σέβομαι την σύντροφό μου έμπρακτα. Είναι σημαντικό για εμένα να κάνω αυτά που κάνει. Να μπορώ να αλλάξω τα παιδιά ή να μαγειρέψω. Στο σπίτι μας κατά κύριο λόγο εγώ μαγειρεύω».


source: www.faysbook.gr


---> ΚΑΝΤΕ LIKE  ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ - ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ<--- ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <---

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου