Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΥΠΡΙΟΥ ΦΟΡΕΑ AIDS!!

Κύπριος 25χρονος επικοινώνησε με γνωστό περιοδικό , θέλοντας να εκφράσει το έντονο παράπονο του, επιθυμώντας να καταθέσει τη ψυχή του. Ο βίος του νεαρού συγκλονίζει από όποια πλευρά και αν το κοιτάξει κανείς..

'Είμαι συνειδητοποιημένος ομοφυλόφιλος, και πριν περίπου δυο χρόνια, γνώρισα στο διαδίκτυο σ' ένα chatroom, ένα Κύπριο γύρω στα 35. Μιας και είμαι πιο ντροπαλός, αυτός με προσέγγισε πρώτος και αναπτύξαμε μια σχέση σαν όλες τις άλλες.. Πέρασε κανένας μήνας και βρεθήκαμε και από κοντά.. Είχαμε ερωτικό δεσμό για 8 μήνες.. 

Παρόλο που είμαστε από την ίδια πόλη, δεν κατάλαβα ότι αυτός ήταν παντρεμένος με παιδιά!! Το μόνο που πρόσεξα, αν και ειλικρινά ποτέ δεν με ενδιέφεραν τα λεφτά, ήταν πως προερχόταν από πολύ εύπορη οικογένεια.. Είχαμε συναντήσεις στα κρυφά, πάντα με θέλημα δικό του στο ίδιο δωμάτιο ξενοδοχείου, λες και το είχε από πριν προπληρωμένο για όλο τον καιρό.. Τον είχα ερωτευτεί παράφορα.. Μια μέρα ξέσπασα! Του είπα να φανερώσουμε το δεσμό μας.. 

Του είπα, τουλάχιστον, να βγούμε ρε παιδί μου σε ένα εστιατόριο να φάμε σαν άνθρωποι! Δεν ήθελα πολλά πολλά.. Είμαι χαμηλών τόνων άνθρωπος.. Αγάπη έψαχνα.. Το μοναδικό πράγμα που μου κίνησε τις υποψίες, ήταν ότι είχε τρία κινητά τηλέφωνα στην κατοχή του.. Το ένα να ήταν για τα επαγγελματικά του να το καταλάβαινα, το άλλο το προσωπικό του.. Το τρίτο; ..Πέρασε αρκετό χρονικό διάστημα, και οι συναντήσεις μας αραίωσαν.. Τα τηλέφωνα δεν μου τα απαντούσε.. Τουλάχιστον στις ώρες που με είχε ταμένο να τον παίρνω να μιλάμε..

 Στην τελευταία μας συνάντηση τσακωθήκαμε πολύ! Μου είπε δεν θέλει να βρεθούμε ξανά! Έπεσα στα πόδια του και τον παρακαλούσα! ..Με άρπαξε και κάναμε έρωτα.. σαν να ήταν ο τελευταίος.. Στο τέλος.. με ρώτησε αν μου άρεσε, αν πέρασα καλά μαζί του.. του είπα πως πέρασα απίθανα.. και μου απάντησε: όσον καλά πέρασες, τόσο άσχημα θα υποφέρεις όπως εγώ, από εδώ και στο εξής.. Είμαι φορέας του AIDS.. 

Μου μετέφερε εσκεμμένα τον ϊό.. Δεν θα του το συγχωρήσω μέχρι να πεθάνω.. Δεν θα το συγχωρήσω στον ίδιο μου τον εαυτό.. Δεν κινήθηκα νομικώς.. Δεν θέλω! Και να κινήσω αγωγή, τι θα κερδίσω; Θα διώξω την ασθένεια μου; ..Είμαι πολύ πληγωμένος από τη ζωή μου.. Μου φέρθηκε πολύ σκάρτα.. Στο βωμό της φύσης μου, που την έκρυβα τόσον καιρό, πλήρωσα... και πλήρωσα ακριβά.. Γιατί ρε γαμώτο.. Γιατί να μην μπορούμε να κάνουμε τη ζωή μας, καθώς πρέπει; Ήμουν αθλητικός τύπος, πρόσεχα τον εαυτό μου και τώρα τον παραμέλησα πλήρως.. Γιατί να είμαι διπλά στιγματισμένος στην Κύπρο; Και ως gay αλλά και ως φορέας; ...

Κάνω ύστατη έκκληση στον κόσμο: Φοράτε προφυλακτικό!! Προφυλάξτε τη ζωή σας! Σώστε την ζωή σας!!''

Εμείς, δεν μπορούμε να βάζουμε ταμπέλες στους ανθρώπους, δεν πρέπει ποτέ να το πράξουμε! Η έκκληση του νεαρού, ας μας γίνει βίωμα, τρόπος ζωής! Είτε είσαι ετεροφυλόφιλος, είτε ομοφυλόφιλος, είτε αμφιφυλόφιλος, είτε τρανσέξουαλ, είτε οτιδήποτε άλλο, προστατέψετε τη ζωή σας! Τα προφυλακτικά δεν κοστίζουν, όσο κοστίζει ολόκληρη ζωή!! 

Οι ασθενείς του HIV ζούνε πλέον πολλά χρόνια με ειδικές θεραπείες, δεν πεθαίνουν εύκολα, είναι ντροπή να τους έχουμε στο περιθώριο! Κάνουν ακόμα όνειρα για τη ζωή τους, όπως όλοι μας! Είναι ΑΝΘΡΩΠΟΙ!





Source : http://pena-cy.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου