Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

ΙΤΑΛΙΑ - Απειλεί με αυτοκτονία ο Γκατούζο

Ο Τζενάρο Γκατούζο δεν άφησε ασχολίαστες τις υποψίες για εμπλοκή του σε σκάνδαλο στημένων αγώνων και απείλησε πως θα αυτοκτονήσει αν αποδειχθεί κάτι τέτοιο.

Όπως είναι γνωστό από το πρωί της Τρίτης (17/12), υπάρχουν υποψίες για την εμπλοκή του Τζενάρο Γκατούζο σε σκάνδαλο στημένων αγώνων. Ο πρώην άσος της Μίλαν και νυν προπονητής δεν άφησε ασχολίαστες τις εν λόγω υποψίες τονίζοντας πως θα αυτοκτονήσει αν αποδειχθεί ότι ενεπλάκη σε στημένα.

«Δεν είχα ποτέ την παραμικρή σκέψη να στήσω έναν αγώνα. Αν αποδειχθεί κάτι είμαι αποφασισμένος να βγω στο δρόμο και είναι σκληρό αυτό που θα πω, θα αυτοκτονήσω. Όλοι όσοι με γνωρίζουν ξέρουν πως δεν αντέχω να χάνω ούτε στο διπλό της προπόνησης, ούτε στα χαρτιά που παίζω με τους φίλους μου.

Είμαι θυμωμένος και με έχουν προσβάλλει. Θέλω να ξεκαθαρίσουν όλα για να μην έχω αυτή την κηλίδα στην καριέρα μου. Ποτέ δεν έχω ποντάρει στη ζωή μου», δήλωσε ο 35χρονος, που μαζί με τον συνήγορό του, Αντρέα Ντ' Αμίκο, παρακολουθούν την υπόθεση, μέχρι αυτή να «κλείσει».

Source : www.24sports.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου