Απίστευτη ιστορία στο Πακιστάν. Ο πιλότος δεν απογειωνόταν μέχρι να έρθει η παραγγελία του.
Η τρέλα δεν πάει στα βουνά. Ένας πιλότος των πακιστανικών αερογραμμών (ΡΙΑ) καθυστέρησε την αναχώρηση της πτήσης του για Νέα Υόρκη δυόμισι ολόκληρες ώρες.
Για ποιο λόγο; Περίμενε να φτάσει το σάντουιτς που είχε παραγγείλει.
Σύμφωνα με τους νέους κανόνες της PIA, από τις 25 Νοεμβρίου "κόπηκαν" τα σάντουιτς από το μενού των πτήσεων μεγάλων αποστάσεων για λόγους οικονομίας. Κοινώς, περικοπές.
Το περασμένο Σάββατο, ο πιλότος ζήτησε από τους υπαλλήλους του αεροσκάφους να του φέρουν φαγητό πριν ξεκινήσει την πτήση του.
Όταν οι υπάλληλοι του είπαν ότι το μόνο που υπήρχε ήταν ξηροί καρποί, τσιπς και μπισκότα απαίτησε να του παραγγείλουν κάτι να φάει.
Το πλήρωμα του αεροσκάφους τον ενημέρωσε ότι ο μόνος τρόπος που υπήρχε για να παραγγείλουν σάντουιτς ήταν από ένα ξενοδοχείο πέντε αστέρων, κάτι που όμως θα έπαιρνε ώρες.
Ο πιλότος επέμεινε ότι θα περίμενε για το γεύμα του όποιο κι αν ήταν το κόστος.
Το πλήρωμα έστειλε το αίτημα του πιλότου στο τμήμα τροφοδοσίας του εθνικού αερομεταφορέα και στη συνέχεια στο γραφείο διαχείρισης των αερογραμμών PIA στο Καράτσι, απ' όπου η διοίκηση έδωσε το "πράσινο φως" για να ικανοποιηθεί η απαίτηση του πεινασμένου πιλότου. Μιλάμε για γραφειοκρατία.
Η πτήση από Λαχώρη προς Νέα Υόρκη που ήταν προγραμματισμένο να αναχωρήσει στις 6:45 έφυγε τελικά με 2.5 ώρες καθυστέρηση.
- Source : http://www.tothemaonline.com
Η τρέλα δεν πάει στα βουνά. Ένας πιλότος των πακιστανικών αερογραμμών (ΡΙΑ) καθυστέρησε την αναχώρηση της πτήσης του για Νέα Υόρκη δυόμισι ολόκληρες ώρες.
Για ποιο λόγο; Περίμενε να φτάσει το σάντουιτς που είχε παραγγείλει.
Σύμφωνα με τους νέους κανόνες της PIA, από τις 25 Νοεμβρίου "κόπηκαν" τα σάντουιτς από το μενού των πτήσεων μεγάλων αποστάσεων για λόγους οικονομίας. Κοινώς, περικοπές.
Το περασμένο Σάββατο, ο πιλότος ζήτησε από τους υπαλλήλους του αεροσκάφους να του φέρουν φαγητό πριν ξεκινήσει την πτήση του.
Όταν οι υπάλληλοι του είπαν ότι το μόνο που υπήρχε ήταν ξηροί καρποί, τσιπς και μπισκότα απαίτησε να του παραγγείλουν κάτι να φάει.
Το πλήρωμα του αεροσκάφους τον ενημέρωσε ότι ο μόνος τρόπος που υπήρχε για να παραγγείλουν σάντουιτς ήταν από ένα ξενοδοχείο πέντε αστέρων, κάτι που όμως θα έπαιρνε ώρες.
Ο πιλότος επέμεινε ότι θα περίμενε για το γεύμα του όποιο κι αν ήταν το κόστος.
Το πλήρωμα έστειλε το αίτημα του πιλότου στο τμήμα τροφοδοσίας του εθνικού αερομεταφορέα και στη συνέχεια στο γραφείο διαχείρισης των αερογραμμών PIA στο Καράτσι, απ' όπου η διοίκηση έδωσε το "πράσινο φως" για να ικανοποιηθεί η απαίτηση του πεινασμένου πιλότου. Μιλάμε για γραφειοκρατία.
Η πτήση από Λαχώρη προς Νέα Υόρκη που ήταν προγραμματισμένο να αναχωρήσει στις 6:45 έφυγε τελικά με 2.5 ώρες καθυστέρηση.
- Source : http://www.tothemaonline.com
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου