Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

«Δεν αντέχει ούτε το παιδί μου αλλά ούτε εγώ να τρώμε κάθε μέρα μόνο μακαρόνια βραστά και να είμαι χωρίς ένα ευρώ στη τσέπη, αύριο πως θα πάω νοσοκομείο;»

Η Μαρία Σωτηριάδου από τη Λευκωσία… Είναι μονογονιός και μαζί με το 16χρονο αγόρι της υποφέρουν όσο κανείς άλλος…

 Έχει ένα άδειο ψυγείο και στα ντουλάπια της έχει μόνο μερικά πακέτα μακαρόνια (που της δίνει η εκκλησία) και τα τρώνε πάντα σκέτα χωρίς λίγη ντομάτα ή ζωμό κότας. Όσο για κρέας …πάει καιρός να φάνε. Η γυναίκα φοράει μεταχειρισμένα ρούχα καθώς και παπούτσια που της έχουν στείλει συνάνθρωποι μας. Της έχουν κόψει το ηλεκτρικό… Ευτυχώς όμως, πρόσφατα έχει διευθετηθεί και τώρα το πληρώνει με δόσεις κάθε φορά που… παίρνει το επίδομα. Δυστυχώς όμως σε λίγο δεν θα έχει ούτε νερό και χρωστάει αρκετά ενοίκια. 

Η γυναίκα έχει σοβαρά προβλήματα υγείας και δεν μπορεί να εργαστεί. Αύριο θα πρέπει να πάει στο γιατρό για μαστογραφία αλλά επειδή δεν έχει ούτε ένα ευρώ στη τσέπη δεν μπορεί να πάει… Δυστυχώς το μικρό επίδομα που της δίνει το γραφείο καθυστερεί πολύ να έρθει και η γυναίκα είναι πραγματικά σε απελπιστική κατάσταση. 

Η ίδια αναφέρει «Δεν αντέχει ούτε το παιδί μου αλλά ούτε εγώ να τρώμε κάθε μέρα μόνο μακαρόνια βραστά, χωρίς μέσα μια ντομάτα , ένα ζωμό κότας. Είμαι χωρίς ένα ευρώ στη τσέπη και αύριο θα πρέπει να πάω στο νοσοκομείο για μαστογραφία. Πώς να πάω όμως; Έχω απελπιστεί, κλαίω συνέχεια και δεν ξέρω τι να κάνω από πού να πιαστώ, από πού να ζητήσω βοήθεια…» Όσοι μπορούν να βοηθήσουν την άτυχη μητέρα και το παιδί της μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί της στο τηλέφωνο 99146972.
Source : http://www.opsinews.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου