Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

«Δεν είχα τίποτε άλλο να κάνω και ήρθα στο Mega να στήνω καλλιστεία»! Η απάντηση του Γραμματικόπουλου σε παράπονο διαγωνιζόμενης

«Ακόμα προσπαθώ να συνειδητοποιήσω την βαθμολογία μου!» Άρχισαν τα παράπονα στο Feel Fantastic

Οι διαγωνιζόμενες στο Feel Fantastic αυτή την βδομάδα, είχαν σαν δοκιμασία για την οποία κρίθηκαν και βαθμολογήθηκαν τη συμμετοχή του στο νέο video clip του Κύπριου τραγουδιστή Γιώργου Παπαδόπουλου.

Αφού προβλήθηκε το εν λόγω video clip οι 3 κριτές έδωσαν τη βαθμολογία τους για τα κορίτσια, με κάποιες να αριστεύουν και άλλες να «πατώνουν». Μια από αυτές και η Ιωάννα Χατζηχρίστου που με 18 βαθμούς, βρέθηκε στην τελευταία θέση της δοκιμασίας.



Μάλιστα όταν ερωτήθηκε από την Κλέλια Γιασεμίδου στο pink room για το πώς είδε τη βαθμολογία της, αυτή απάντησε: « Δεν ξέρω τι να πω, ακόμα προσπαθώ να το συνειδητοποιήσω».

Έμμεσα η υποψήφια Star Κύπρος, άφησε τα υπονοούμενα της πως δεν βαθμολογήθηκε σωστά, με την ίδια να προσθέτει, πως «εμένα η εμφάνιση μου, ήταν πολύ καλή και μου άρεσε πολύ, δεν ξέρω τι είδε η κριτική επιτροπή, αλλά εμένα το αποτέλεσμα μου άρεσε»

Το γάντι σήκωσε ο Νικόλας Ιωαννίδης ο οποιος απάντησε στην Ιωάννα, ότι για να βρίσκονται εκεί (στην κριτική επιτροπή ) τα τρία άτομα που την απαρτίζουν , κάτι έχουν κάνει στη καριέρα τους και είναι άδικο για τους ίδιους και τους προσβάλλει το γεγονός ότι η διαγωνιζόμενη άφηνε υπονοούμενα.

Ξεχωρίζει μάλιστα και η ατάκα του Αχιλλέα Γραμματικόπουλου, προς την Ιωάννα: «Δεν είχα τίποτε άλλο να κάνω και ήρθα στο Mega να στήνω τα καλλιστεία»

Πηγή: www.tothemaonline.com

LIKE US ON FACEBOOK ΕΔΩ 
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου