Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΖΗΤΑΕΙ Η ΕΛΕΟΝΩΡΑ ΜΕΛΕΤΗ

Η Ελεονώρα Μελέτη ζητάει την βοήθεια του κόσμου. Τι συνέβη στην παρουσιάστρια; Η Ελεονώρα Μελέτη έπεσε θύμα των επιτήδειων του διαδικτύου και ανακάλυψε ότι υπάρχει προφίλ στο facebook με το όνομά της και την φωτογραφία της.

Μάλιστα, ζήτησε βοήθεια μέσα από το blog της. Συγκεκριμένα έγραψε: « Αγαπημένοι μου φίλοι, Χρειάζομαι τη βοήθεια σας! Υπάρχει ένα προφίλ στο facebook με διακριτικό Eleonora Meleti, το οποίο, δεν είναι δικό μου. Το συγκεκριμένο προφίλ έχει πολλές χιλιάδες φίλους και χιλιάδες επίσης ακόλουθους, ενώ ο διαχειριστής του ανεβάζει και ανανεώνει συνέχεια υλικό από τις φωτογραφίες που βρίσκει κανείς στο προφίλ μου στο instagram.
Ενίοτε κάνει και κανένα status, σαφώς γλυκανάλατο και μετρημένο, από εκείνα που εγώ δεν σας έχω συνηθίσει στα social media. 

To προφίλ αυτό υπάρχει εδώ και αρκετό διάστημα απλά εγώ δεν είχα αντιδράσει.Τελευταία όμως σκέφτηκα πως ο διαχειριστής μπορεί να ανοίγει διάλογο με τον κόσμο, ο οποίος κάνει like και σχόλια στις φωτογραφίες μου, και επειδή δεν μπορώ να ελέγχω τον τρόπο που φέρεται στον κόσμο αυτό, έχω αρχίσει και τα «παίρνω».Τώρα αυτός θα χαίρεται που εγώ τα «παίρνω» , κάτι που τον έχει κάνει να κερδίσει το παιχνίδι γιατί αυτό ήθελε, αλλά δεν με ενδιαφέρει και καθόλου. Όλο αυτό τον κάνει αυτομάτως και εξαιρετικά pathetic, μόνο και μόνο που έχει χρόνο από τη ζωή του να τον αφιερώνει για να ζει τις ζωές άλλων. 

Δεν μπορώ να φανταστώ πως μπορεί να νιώθει όταν πίσω από την ασφάλεια ενός προφίλ αισθάνεται όπως κάποιος άλλος, αλλά θέλω να τον ενημερώσω πως όσο και αν το προσπαθεί ποτέ δεν θα νιώσει όπως νιώθω εγώ , όταν διαβάζω τα μηνύματα του κόσμου, τα σχόλια του και όταν ερχόμαστε σε μία τέτοια επαφή, γιατί εγώ είμαι εγώ, ενώ εκείνος όταν κλείσει την οθόνη του υπολογιστή, θα συνειδητοποίησει πως είναι κάποιος άλλος, άνδρας ή γυναίκα, και πως όλα αυτά τα σχόλια δεν πήγαιναν σε εκείνον, που καθηλώνεται σε ένα προφίλ λέγοντας ψέματα όχι σε άλλους αλλά στον εαυτό του. Θα μπορούσε απλά να σπάει πλάκα. 

Ναι συμφωνώ, όταν όμως κάποιος σπάει τέτοια πλάκα, το κάνει για λίγο, γιατί μετά βαριέται, και δεν ασχολείται με τόση τακτική επιμέλεια.
Πρόκειται προφανώς για μία φουκαριάρα προσωπικότητα, με σοβαρά θέματα, που δεν μπορεί να νιώσει την παραμικρή αγάπη για τον εαυτό του, μισεί τη ζωή του και βαριέται τον ίδιο οικτρά.Αρχικά τον λυπήθηκα και είπα να μην κάνω το παραμικρό κατανοώντας πως με αυτό που ασχολείται παίρνει λίγο ζωή, από την άλλη όμως βοηθάμε όλοι στο να τρέφει ακόμα περισσότερο το σοβαρό ψυχοπαθολογικό του πρόβλημα. Εκείνο όμως που με εξοργίζει περισσότερο , δεν είναι ότι χειρίζεται προσωπικό μου υλικό ή κοροιδεύει τον κόσμο. Εκείνο που με εκνευρίζει απόλυτα είναι ότι για όσους πιστεύουν ότι το προφίλ είναι δικό μου, η εικόνα που βγάζει προς τα έξω είναι ..ΞΕΝΕΡΩΤΗ! Τρελλλλλλλαίαιαιαιαιαινννννννοοοοοομμμμμαααααιιιιι! 

Ούτε λίγο χιούμορ, ούτε μία ...έξυπνη ατάκα καλή μου, λίγο πιπεράτη, λίγο «κάτι». Όλο κάτι αηδίες που δεν θα έγραφα ποτέ, κάτι γλυψειματικά αδιάφορα, που θα τα έκανε οποιαδήποτε αυτάρεσκη ναρκισσοερωτευμένη με την πάρτη της παρουσιάστρια! 

Πόσο λίγο με ξέρει δ αυτος! Anyway, σας παρακαλώ, βοηθείστε να κάνουμε ολοι report στη σελίδα, Eleonora Meleti. Οι μόνες σελίδες που ισχύουν στο face book είναι οι : Eleonora Meleti-a , Eleonora Meleti –b , Eleonora Meleti Official και Nonora Meleti, όπου όμως κάνω add μόνο ανθρώπους που γνωρίζω προσωπικά και είναι εκτός του χώρου που εργάζομαι. 

Δεν θέλω να ακουστεί ψωνίστικο, αλλά σε αυτό το προφίλ έχω και γω τη δυνατότητα να τρολάρω φίλους, να ανεβάσω υλικό που δεν θα μου άρεσε να βγει δημόσια, να γράψω κάτι ελεύθερα χωρίς να με απασχολεί αν θα προκαλέσει η όχι... Ελπίζω να με καταλαβαίνετε... Σας ευχαριστώ προκαταβολικά, και ...ξενέρωτα , όπως θα έκανε και η Eleonora Meleti!!»

Source : http://showtime-cy.blogspot.com/

---> ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΝΕ ΕΝΑ LIKE  ΕΔΩ ---ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <---

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου