Τρίτη 1 Απριλίου 2014

«Τώρα που κάνω λιγότερο sex, τα μπράτσα και το στομάχι μου δεν είναι τόσο γυμνασμένα»

Στην περίπτωση της Miranda Kerr, ισχύει αυτό που λέμε… «πόσα θες να μας τρελάνεις;;;»

Το 30χρονο μοντέλο και πρώην σύζυγος του Orlando Bloom, φωτογραφήθηκε για λογαριασμό του περιοδικού «GQ», όπως τη γέννησε η μαμά της!


Μεταξύ άλλων, όπως σας έχει ήδη γράψει το star.gr, η καλλονή είπε πως της αρέσουν τόσο οι άντρες όσο και οι γυναίκες, ενώ πλέον μετά το διαζύγιο της από τον διάσημο ηθοποιό έχει αρχίσει και ανακαλύπτει τη… σεξουαλικότητά της.

ΑΥΤΑ όμως είναι τα “light” κομμάτια της συνέντευξης της, γιατί στα ΝΕΑ αποσπάσματα, η Miranda κάνει μερικές πολύ hot και προσωπικές αποκαλύψεις:

«Όσο μεγαλώνω, τόσο πιο πολλή αυτοπεποίθηση έχω στο να ζητάω πράγματα που απολαμβάνω. Ένα πράγμα που έχω παρατηρήσει, είναι πως τώρα που κάνω λιγότερο sex, το σώμα μου δεν είναι τόσο γραμμωμένο. Όσο πιο πολύ sex κάνω, τόσο πιο πολύ γυμνάζονται τα μπράτσα και οι κοιλιακοί μου» λέει το 30χρονο μοντέλο, και συνεχίζει:

«Με τον Orlando Bloom, είχαμε πάντα απίστευτη χημεία. Δεν μου αρέσουν τα one night stand. Έκανα τον Orlando να περιμένει έξι μήνες μέχρι να με φιλήσει».


Μάλιστα, παραδέχθηκε πως μετά τον χωρισμό της, βγαίνει πολλά ραντεβού:

«Μ΄αρέσει! Το λατρεύω αυτό. Δυο ευτυχισμένοι γονείς, είναι καλύτεροι από δυο δυστυχισμένους γονείς. Τώρα είναι η ευκαιρία μου να εξερευνήσω μερικά πράγματα και να περάσω καλά. Δεν με νοιάζει να ερωτευτώ άμεσα!»


Παράλληλα, αποκάλυψε πως της έχουν κάνει πολλές «γελοίες» προτάσεις:

«Πολλοί άνδρες μου κάνουν τρελές και απίστευτες προτάσεις, που ούτε στις ταινίες δεν τις έχετε δει. Πάντως, δεν βγαίνω ποτέ ραντεβού στα τυφλά, ούτε γκουγκλάρω το όνομα κάποιου πριν βγω μαζί του ραντεβού».

source: www.star.gr

---> ΚΑΝΤΕ LIKE  ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝHΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ - ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ<--- ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <---

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου