Το Υπουργικό Συμβούλιο ενέκρινε σήμερα Νομοσχέδιο με τίτλο: «Ο περί Αγωγής και Εκπαίδευσης Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες (Τροποποιητικός) Νόμος του 2013.
Με το νομοσχέδιο ζητείται η έγκριση νομοθετημάτων που σκοπό έχουν την εισαγωγή προνοιών, έτσι ώστε:
Α) Tα παιδιά με ειδικές ανάγκες που για λόγους υγείας δεν μπορούν για μακρύ χρονικό διάστημα να παρακολουθούν το κανονικό πρόγραμμα μαθημάτων στο σχολείο
Β) Να έχουν τη δυνατότητα εξασφάλισης εκπαίδευσης κατ΄ οίκον ή σε νοσηλευτήρια.
Γ) Κατά τη διενέργεια αξιολόγησης των αναγκών παιδιού από την Επαρχιακή Επιτροπή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, η πολυθεματική ομάδα αξιολόγησης να μπορεί να περιλαμβάνει μόνο τις ειδικότητες, οι οποίες απαιτούνται για την κάθε περίπτωση.
Δ) Να είναι δυνατή η παροχή ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης μέχρι την ηλικία των 21 ετών και να μη συγκρούονται με τις διατάξεις του άρθρου 2(1), το οποίο καθορίζει ότι η «ειδική αγωγή και εκπαίδευση» σημαίνει την παροχή της αναγκαίας βοήθειας στο παιδί με ειδικές ανάγκες για τη συνολική ανάπτυξή του συμπεριλαμβανομένων όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης.
Source: http://sigmalive.com
Με το νομοσχέδιο ζητείται η έγκριση νομοθετημάτων που σκοπό έχουν την εισαγωγή προνοιών, έτσι ώστε:
Α) Tα παιδιά με ειδικές ανάγκες που για λόγους υγείας δεν μπορούν για μακρύ χρονικό διάστημα να παρακολουθούν το κανονικό πρόγραμμα μαθημάτων στο σχολείο
Β) Να έχουν τη δυνατότητα εξασφάλισης εκπαίδευσης κατ΄ οίκον ή σε νοσηλευτήρια.
Γ) Κατά τη διενέργεια αξιολόγησης των αναγκών παιδιού από την Επαρχιακή Επιτροπή Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, η πολυθεματική ομάδα αξιολόγησης να μπορεί να περιλαμβάνει μόνο τις ειδικότητες, οι οποίες απαιτούνται για την κάθε περίπτωση.
Δ) Να είναι δυνατή η παροχή ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης μέχρι την ηλικία των 21 ετών και να μη συγκρούονται με τις διατάξεις του άρθρου 2(1), το οποίο καθορίζει ότι η «ειδική αγωγή και εκπαίδευση» σημαίνει την παροχή της αναγκαίας βοήθειας στο παιδί με ειδικές ανάγκες για τη συνολική ανάπτυξή του συμπεριλαμβανομένων όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης.
Source: http://sigmalive.com
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου