Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

Αυτός είναι ο καρκινοπαθής για τον οποίο έκλαψε χθες βράδυ η Ιωάννα του Feel Fantastic (Βίντεο)

Είναι ένας άνθρωπος με απίστευτη δύναμη ψυχής, ο Γιώργος Νικολάου είναι ο φίλος της Ιωάννης Χατζηχρίστου, της φιναλίστ του Feel Fantastic, η οποία δεν κατάφερε να συγκρατήσει χθες βράδυ τα δάκρυα της, μιλώντας για τον Γιώργο, ο οποίος όπως ανέφερε της έδωσε πολύ δύναμη για να μπορέσει να αποδώσει στη χθεσινοβραδινή φωτογράφιση που είχε θέμα τον καρκίνο.


Το σχόλιο της Ιωάννας, μας κίνησε την περιέργεια, γι’ αυτό και εμείς ψάξαμε να τον βρούμε, για να διαπιστώσουμε τι είναι αυτό που τον καθιστά τόσο ξεχωριστό στα μάτια της φιναλίστ.

Μιλώντας του, αντιληφθήκαμε ότι πρόκειται για ένα άνθρωπο με απίστευτη δύναμη ψυχής και θετική ενέργεια που δίνει μάχες με τον καρκίνο, διατηρώντας την αισιοδοξία και την όρεξη του για ζωή.

Όπως μας εξηγεί στην αρχή, δεν είχε παρουσιάσει κανένα επιφανειακό σύμπτωμα της ασθένειας.

Τελειώνοντας από μία παράσταση χορού, είχε προσέξει μία κήλη στην βουβωνική περιοχή.

Νοσηλευτής στο επάγγελμα, έσπευσε αμέσως στο γιατρό, ο οποίος τον συμβούλευσε να προχωρήσουν με ultrasound, ενώ την επόμενη κιόλας ημέρας υποβλήθηκε σε βιοψία.



«Πέρασαν σχεδόν δύο μήνες και μετά από επίμονα τηλεφωνήματα και πιέσεις πήραμε τα αποτελέσματα. Δεν το είπα σε πολλούς, 5-6 άτομα, στην αδελφή μου, τον καλύτερο μου φίλο, τις κολλητές μου, στο δάσκαλο χορού μου και κάποιους συνάδελφους, οι οποίοι μου στάθηκαν πάρα πολύ».

Σήμερα μαθαίνοντας να ζει με το πρόβλημα του, ατενίζει το μέλλον με αισιοδοξία και προσπαθεί να παραμείνει θετικός, ενώ ακόμη και τώρα έγνοια του είναι η προσφορά στον συνάνθρωπο του.



«Η ζωή συνεχίζεται, όχι όπως πριν, αλλά με λίγο πιο αργούς ρυθμούς. Στη δουλειά δεν πηγαίνω γιατί είναι χαμηλό το ανοσοποιητικό μου και πρέπει να προσέχω από μικρόβια. Αυτό μου στοιχίζει πολύ διότι η νοσηλευτική είναι η ζωή μου και το να εργάζομαι, βοηθώντας κόσμο, είναι για μένα το πιο ωραίο πράγμα», αναφέρει.

Ο Γιώργος συνεχίζει να χορεύει και να ονειρεύεται. Μπορεί οι οικονομικές του απολαβές να έχουν συρρικνωθεί σημαντικά εντούτοις, επισημαίνει ότι τα λεφτά δεν είναι τίποτα μπροστά στη ζωή, απλά χρειάζονται για να γίνεται λίγο πιο εύκολη.

«Θα δυσκολευτούμε λίγο αλλά θα βρω τα πόδια μου. Σιγά, σιγά, όπως γίνεται πάντα», δηλώνει με βεβαιότητα ο Γιώργος και κλείνει με την εξής συμβουλής προς συμπάσχοντες. «Η θετική ενέργεια που δίνεις στους γύρω σου και το χαμόγελο που ο κάθε πάσχοντας δίνει στους δίπλα του είναι το πιο σημαντικό. Να ξέρουν πως αν το πάρουν θετικά όλα θα πάνε τέλεια, αν όχι θα δυσκολευτούν. Η στήριξη που δίνει ο ίδιος ο ασθενής στους γύρω του παίζει σημαντικό ρόλο, εγώ τους στηρίζω! Γιατί είναι σημαντικό και γι’ αυτούς να τυγχάνουν στήριξης».




tothemaonline.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου