Η ιρλανδική Ryanair, η μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους στην Ευρώπη, είναι συχνά στο προσκήνιο της επικαιρότητας.
Το θέμα είχε συζητηθεί έντονα πριν ακριβώς δύο χρόνια –τον Σεπτέμβριο 2012– μετά από σειρά έκτακτων προσγειώσεων αεροσκαφών της εταιρείας, που συνέβησαν αμέσως μετά την αεροπορική τραγωδία στο αεροδρόμιο της Μαδρίτης λίγους μήνες πριν. Μια από τις αναφερόμενες έκτακτες προσγειώσεις, αφορούσαν σε αποσυμπίεση του αεροπλάνου και δημόσια γίνονταν πολλές συγκρίσεις με την τραγωδία της Helios.
Σε μία από τις έκτακτες προσγειώσεις στις 26 Ιουνίου 2012, τέθηκε θέμα επάρκειας καυσίμων του αεροσκάφους για το εναλλακτικό αεροδρόμιο όπου υποδείχθηκε να προσγειωθεί το αεροσκάφος, επειδή υπήρχε πυκνή εναέρια κυκλοφορία και καθυστέρησε η προσγείωση. Ακολούθησαν δημόσιες καταγγελίες πιλότων της εταιρείας προς αυτή την κατεύθυνση στο βρετανικό κανάλι TV 4, όπου πέραν του θέματος καυσίμων, τέθηκε θέμα πιέσεων προς τα πληρώματα.
Να σημειωθεί ότι για το σοβαρό συμβάν, η Αρχή Διερεύνησης Αεροπορικών δυστυχημάτων της Ισπανίας που το διερεύνησε σε συνεργασία με την αρμόδια Αρχή της Ιρλανδίας, δεν διαπίστωσαν προβλήματα σε αυτό το θέμα.
Πρόσφατα επανεμφανίστηκαν σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης παλαιότερες καταγγελίες Έλληνα πρώην ευρωβουλευτή, όπως και καταγγελίες πιλότων της εταιρείας για θέματα ασφάλειας πτήσεων.
Ιδιαίτερα, οι αναφορές ασχολούνται με δηλώσεις πιλότων για τα αποθέματα καυσίμων στα αεροπλάνα της εταιρείας και ισχυρισμούς ότι δεν υπάρχει πλήρης επάρκεια σε περίπτωση εκτροπής η παράταση της πτήσης πολύ πέραν του προγραμματισμένου προορισμού.
Το θέμα είχε συζητηθεί έντονα πριν ακριβώς δύο χρόνια –τον Σεπτέμβριο 2012– μετά από σειρά έκτακτων προσγειώσεων αεροσκαφών της εταιρείας, που συνέβησαν αμέσως μετά την αεροπορική τραγωδία στο αεροδρόμιο της Μαδρίτης λίγους μήνες πριν. Μια από τις αναφερόμενες έκτακτες προσγειώσεις, αφορούσαν σε αποσυμπίεση του αεροπλάνου και δημόσια γίνονταν πολλές συγκρίσεις με την τραγωδία της Helios.
Σε μία από τις έκτακτες προσγειώσεις στις 26 Ιουνίου 2012, τέθηκε θέμα επάρκειας καυσίμων του αεροσκάφους για το εναλλακτικό αεροδρόμιο όπου υποδείχθηκε να προσγειωθεί το αεροσκάφος, επειδή υπήρχε πυκνή εναέρια κυκλοφορία και καθυστέρησε η προσγείωση. Ακολούθησαν δημόσιες καταγγελίες πιλότων της εταιρείας προς αυτή την κατεύθυνση στο βρετανικό κανάλι TV 4, όπου πέραν του θέματος καυσίμων, τέθηκε θέμα πιέσεων προς τα πληρώματα.
Να σημειωθεί ότι για το σοβαρό συμβάν, η Αρχή Διερεύνησης Αεροπορικών δυστυχημάτων της Ισπανίας που το διερεύνησε σε συνεργασία με την αρμόδια Αρχή της Ιρλανδίας, δεν διαπίστωσαν προβλήματα σε αυτό το θέμα.
Πηγή: www.tothemaonline.com
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου