Στην Ελλάδα Με ανακοίνωσή της η Διεύθυνση Προστασίας του Καταναλωτή της Γενικής γραμματείας επέβαλλε πρόστιμο στην εταιρεία Lidl ύψους €150.000.
Το πρόστιμο αφορούσε, την διαφήμιση που είχε προβάλει η εταιρεία την Πασχαλινή περίοδο για αγορά αμνοεριφίων σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές χωρίς να γνωστοποιήσει την ύπαρξη των λόγων για τους οποίους δεν θα μπορούσε να προμηθεύσει τα προϊόντα στην τιμή αυτή, σε εύλογο χρονικό διάστημα και σε εύλογες ποσότητες.
Λόγω ανεπάρκειας αποθεμάτων του διαφημιζόμενου προϊόντος, κρίθηκε ότι η εταιρεία παραπλάνησε το καταναλωτικό κοινό, το οποίο είχε μεταβεί στα υποκαταστήματα της γνωστής αλυσίδας, για να αγοράσει νωπό αρνί με 3.99 ευρώ, όπως αναφερόταν στη διαφήμιση, εντούτοις έφευγαν από τις υπεραγορές με άδεια χέρια καθώς τα αποθέματα της αλυσίδας ήταν ελάχιστα.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης στην Ελλάδα, «η ποσότητα που περιλαμβάνει κάθε κατάστημα Lidl καθημερινά κυμαίνεται από 6 έως 10 τεμάχια ανά κατάστημα και δεν μπορεί να καλύψει τη ζήτηση του καταναλωτικού κοινού στο οποίο απευθύνεται».
Η γερμανική εταιρεία δικαιολογήθηκε ότι «η μεγάλη ζήτηση ξεπέρασε τον προγραμματισμό, αν και η συνολική τους παραγγελία (190.000 κιλά) ήταν 14 φορές μεγαλύτερη από την περσινή.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Tothemaonline.com, στα ίδια επίπεδα προσανατολίζεται και η απόφαση της Υπηρεσίας Ανταγωνισμού και Προστασίας Καταναλωτών του Υπουργείου Εμπορίου στην Κύπρο, η οποία επίσης εξετάζει παρόμοιες καταγγελίες για το ίδιο περιστατικό στην Κύπρο.
Όπως όλα δείχνουν, από την έρευνα που πραγματοποίησαν λειτουργεί της υπηρεσίας, προκύπτουν αδικήματα που αφορούν προσπάθεια παραπλάνησης του καταναλωτικού κοινού, ενώ το ύψος του πρόστιμου που θα κληθεί να καταβάλει η εταιρεία, δεν έχει ακόμη αποφασιστεί.
Η απόφαση, όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, αναμένεται να γίνει γνωστή εντός των επόμενων 3 εβδομάδων.
www.tothemaonline.com
LIKE US ON FACEBOOK ΕΔΩ
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ Ε Δ Ω
Το πρόστιμο αφορούσε, την διαφήμιση που είχε προβάλει η εταιρεία την Πασχαλινή περίοδο για αγορά αμνοεριφίων σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές χωρίς να γνωστοποιήσει την ύπαρξη των λόγων για τους οποίους δεν θα μπορούσε να προμηθεύσει τα προϊόντα στην τιμή αυτή, σε εύλογο χρονικό διάστημα και σε εύλογες ποσότητες.
Λόγω ανεπάρκειας αποθεμάτων του διαφημιζόμενου προϊόντος, κρίθηκε ότι η εταιρεία παραπλάνησε το καταναλωτικό κοινό, το οποίο είχε μεταβεί στα υποκαταστήματα της γνωστής αλυσίδας, για να αγοράσει νωπό αρνί με 3.99 ευρώ, όπως αναφερόταν στη διαφήμιση, εντούτοις έφευγαν από τις υπεραγορές με άδεια χέρια καθώς τα αποθέματα της αλυσίδας ήταν ελάχιστα.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης στην Ελλάδα, «η ποσότητα που περιλαμβάνει κάθε κατάστημα Lidl καθημερινά κυμαίνεται από 6 έως 10 τεμάχια ανά κατάστημα και δεν μπορεί να καλύψει τη ζήτηση του καταναλωτικού κοινού στο οποίο απευθύνεται».
Η γερμανική εταιρεία δικαιολογήθηκε ότι «η μεγάλη ζήτηση ξεπέρασε τον προγραμματισμό, αν και η συνολική τους παραγγελία (190.000 κιλά) ήταν 14 φορές μεγαλύτερη από την περσινή.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Tothemaonline.com, στα ίδια επίπεδα προσανατολίζεται και η απόφαση της Υπηρεσίας Ανταγωνισμού και Προστασίας Καταναλωτών του Υπουργείου Εμπορίου στην Κύπρο, η οποία επίσης εξετάζει παρόμοιες καταγγελίες για το ίδιο περιστατικό στην Κύπρο.
Όπως όλα δείχνουν, από την έρευνα που πραγματοποίησαν λειτουργεί της υπηρεσίας, προκύπτουν αδικήματα που αφορούν προσπάθεια παραπλάνησης του καταναλωτικού κοινού, ενώ το ύψος του πρόστιμου που θα κληθεί να καταβάλει η εταιρεία, δεν έχει ακόμη αποφασιστεί.
Η απόφαση, όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, αναμένεται να γίνει γνωστή εντός των επόμενων 3 εβδομάδων.
www.tothemaonline.com
LIKE US ON FACEBOOK ΕΔΩ
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ Ε Δ Ω
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου