Παρασκευή 24 Ιανουαρίου 2014

Όλη η αλήθεια για το «Party Οργίων»στη Λεμεσό!

Aγαπητέ μου Κώστα,

Ονομάζομαι Κούλλης και κατάγομαι από τη Λεμεσό. Δεν θέλω να αποκαλύψω το επίθετό μου, μιας και το γράμμα μου αφορά τις «συγκλονιστικές λεπτομέρειες» για τη διοργάνωση του περιβόητου - πια - «party των οργίων», που πραγματοποιήθηκε στο Μονιάτη (όσο «πραγματοποιήθηκε» δηλαδή, αφού μας έπιασαν στα πράσα πριν προλάβουμε να πούμε «Καλομοίρα!») την περασμένη βδομάδα, με τις γνωστές δυσάρεστες εξελίξεις.


Για το party, «μίλησαν», ήδη, όλοι οι ειδήμονες, όλα τα ΜΜΕ (λες και δεν τους έφτανε η είδηση πως η Βίσση μεγάλωσε τα βυζιά της στη Νέα Υόρκη!), «μίλησε» ολόκληρο το Αστυνομικό Σώμα (λες και οι αστυνομικοί - σαΐνια που διαθέτουμε, ανακάλυψαν τη Χαμένη Ατλαντίδα, στο Μονιάτη!), «μίλησε» όλος ο πολιτικός κόσμος (λες και δεν τους έφτανε το γκρεμοτσάκισμα της Ειρήνης Χαραλαμπίδου, στα σκαλοπάτια του ΡΙΚ!) και μέσα σε όλον αυτόν τον αδικαιολόγητο πανικό, γίναμε πρώτο θέμα (ή «θέαμα», αν προτιμάς) στην Αρχιεπισκοπή (για να μας αφορίσουν, imish, επειδή δεν πληρώσαμε τους φόρους των εισιτηρίων!), στο Άγιο όρος (γιατί δεν το σκέφτηκαν πρώτοι -imish!), στα κομμωτήρια και τα spa των socialite της Λευκωσίας και της Λεμεσού (γιατί δεν τις καλέσαμε στο party -imish!), αλλά, εμάς τους διοργανωτές, δεν μας δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να υπερασπιστούμε τη δική μας πλευρά (και τα δικαιώματά μας, στην τελική, Κώστα μου!), αφού μας έστησαν στον τοίχο ανάποδα, λες και διοργανώσαμε το πρώτο ετήσιο Polo and Strip dancing show,με παρουσιάστρια την Ερατώ Κοζάκου Μαρκουλή, χορεύτρια την Πραξούλλα Αντωνιάδου, special guest DJ, το Xάρη Γεωργιάδη και special guest strip dancer, τον Ζαχαρία Κουλία, κάτι το οποίο φυσικά δεν έγινε!

Σήμερα, τα πράγματα θα μπουν στη θέση τους και ο κάθε κατεργάρης θα κάτσει, επιτέλους, στον πάγκο του, μιας και θα σου αποκαλύψω όλη την αλήθεια, τους λόγους, τις αιτίες, τις απιστίες και τις αφορμές, για το «έξαλλο», το «περιβόητο», το «ανατρεπτικό», το «πιπεράτο» και το «hardcore», «party των οργίων», στο Μονιάτη!

(Hardcore: «Μια «αθώα» λέξη τολμήσαμε να γράψουμε στο πόστερ και έγινε της «Τζούλιας Αλεξανδράτου!», κατέβηκαν οι ΜΜΑΔ, οι Ο.Υ.Κ και οι λοκατζήδες από το Σταυροβούνι!).

Άκου να δεις τι έγινε και πως εμπλέκεστε εσείς, σε αυτή την παρεξήγηση. (Εσύ Κώστα μου και το themaonline, που στηρίζει ασύστολα κάθε βλακεία που σου κατεβαίνει στο κεφάλι, κάθε Παρασκευή!). Γιατί περί παρεξήγησης πρόκειται!

Η αδελφή μου, η Παντελίτσα, είναι η μεγαλύτερη θαυμάστριά σου. Εξαιτίας σου, λοιπόν, μια Casual Παρασκευή, η Παντελίτσα, απολύθηκε από τη δουλειά της (εργαζόταν σε πλυντήριο αυτοκινήτων) και από τότε αναγκαζόμασταν να ψάχνουμε για εισοδήματα και ρευστό, μέσω ανατρεπτικών λύσεων (σαν το «party οργίων», καλή ώρα, για να επιβιώσουμε!).

Σε σύγχυσα λίγο και δεν θέλω να μου λιποθυμήσεις. Να σου εξηγήσω, όμως, τι έγινε ακριβώς, για να καταλάβεις. Η Παντελίτσα, σε διαβάζει κάθε βδομάδα, σε σημείο που έπαθε εξάρτηση μαζί σου (για να μην γράψω «μόνιμη βλάβη» και την εκθέσω). Τις τελευταίες βδομάδες, λοιπόν, πριν από τα «αιματηρά γεγονότα του Μονιάτη», κάθε Παρασκευή πρωί, από την αγωνία της (για να διαβάσει το καινούργιο σου άρθρο, ρε μπαγάσα!) σκαρφιζόταν ψεύτικες ασθένειες για να μην πηγαίνει στη δουλειά της (στο πλυντήριο αυτοκινήτων, δηλαδή!). Δεν μπορείς να φανταστείς μέχρι που έφτασε, η άτιμη! Που να σου εξηγώ τώρα σε ένα γράμμα! Ημικρανίες, ευκοιλιότητες, δυσκοιλιότητες, πονοκεφάλους, ανεμοβλογιές, ηπατίτιδες(Α' και Β'), αμυγδαλές, σκωληκοειδίτιδες και ψυχολογικά, με αποτέλεσμα, πρόσφατα, να την απολύσουν λόγω... ανικανότητας!

Η Παντελίτσα μας τρελάθηκε, σε σημείο που μόλις έμαθε για την απόλυσή της, εκείνο το καταραμένο πρωινό, έπαθε απανωτούς παροξυσμούς, (αφού ένιωσε αδικημένη, Κώστα μου!), έσκισε τα ρούχα της, πήρε ένα λάστιχο, ανέβηκε ημίγυμνη πάνω σε μία Μερσεντές(που έφερε μία socialite, στο πλυντήριο αυτοκινήτων που εργαζόταν, Κώστα μου! Συγκεντρώσου!) και άρχισε να ραντίζει με νερά τους πάντες και τα πάντα! Η συνέχεια, απερίγραπτη! Βούλωσε η Μερσεντές(της socialite!), η socialite λιποθύμησε (έκαναν δύο ώρες μέχρι να την συνεφέρουν!), ο ιδιοκτήτης του πλυντηρίου κάλεσε το Τμήμα Ηθών (για να μαζέψουν την Παντελίτσα!), κάλεσε την Πυροσβεστική! (για να μαζέψουν τα νερά!), κάλεσε τις Πρώτες Βοήθειες (για να μαζέψουν τη socialite!) και κάλεσε το περιοδικό Beautiful People (για να κάνουν αποκλειστικό ρεπορτάζ, για την «γνωστή socialite που λιποθύμησε, για δύο ολόκληρες ώρες,στο πλυντήριο αυτοκινήτων του Αντρίκκου!»).

Άσε,Κώστα μου! Μεγάλη καταστροφή! Βρέθηκα, στα ξαφνικά, εκεί που καθόμουν ήσυχος στο Πρακτορείο Στοιχημάτων που δουλεύω, να χρωστώ το βούλωμα της θωρακισμένης Μερσεντές της socialite, το ψυχολόγο της socialite, το ψυχίατρο της Παντελίτσας, τα χάπια της socialite, τα χάπια της Παντελίτσας και τον καρδιολόγο του παπά μου, αφού η Παντελίτσα μας, βρέθηκε πρώτη μούρη στο Beautiful People, αναμαλλιασμένη, βρεγμένη, ημίγυμνη (με σκισμένα ρούχα!), στη στήλη«Never Again! - Δοκιμάστε να φορέσετε κάτι άλλο καλύτερα!».

Και εκεί που ήμουν έτοιμος να κηρύξω πτώχευση, να σκοτώσω την Παντελίτσα, να βάλω πόμπα στο Beautiful People και τη socialite (που μας έκαναν ρόμπα σε όλη τη Λεμεσό!) και να αυτοκτονήσω στις Κεντρικές Φυλακές, βρέθηκε στο δρόμο μου ο φίλος μου, ο Πάμπος ο «Κόμπρας», ο «ηθικός αυτουργός» της ιδέας για το «Party των Οργίων».

Και κάπως έτσι, λοιπόν, άρχισαν όλα, έγινε η διοργάνωση του party, κόψαμε τα εισιτήρια, καλέσαμε λίγο κόσμο, αγοράσαμε ποτά, κομμένο χοιρομέρι, chips και ποπ κορν (αρνούμαι κατηγορηματικά τη χρήση κάνναβης! Ήταν φύλλα μέντας, για τα mojito!). Η Παντελίτσα ανέλαβε χρέη DJ (ήταν και πάλι ευτυχισμένη Κώστα μου!), παρόλο που μόλις άρχισε να βάζει το «Κίτρινο, γαλάζιο και μενεξεδί» της Βίσση και το «Άννα Μαρία Λένα» του Άντυ Πωλ, καταλάβαμε πως η βίδα της λάσκαρε τελείως! Τη στιγμή, μάλιστα, που μπούκαρε η αστυνομία, έβαλε στη διαπασών το «Boom! Boom!» της Σαμπρίνας (δεν έχω ιδέα που το θυμήθηκε!) και έγινε της «Στέλλας Μπεζαντάκου!». Η συνέχεια γνωστή και την «παίξατε» σε υπερμεγέθυνση, παρακαλώ, όλα τα ΜΜΕ, με ρίγανη, αλάτι και πιπέρι!

Τελειώνοντας, θέλω δημόσια να αναφέρω πως το πάρτι δεν ήταν ποτέ «party οργίων» και έγινε με μοναδικό σκοπό να ξοφληθούν τα έκτακτα χρέη που μου δημιούργησε η Παντελίτσα (εξαιτίας σου, Κώστα μου!). Παράλληλα, ήθελα με αυτόν τον τρόπο να την κάνω να νιώσει και πάλι καλά, να τη δω ξανά να χαμογελά, επαναφέροντάς την ομαλά στον παλιό καλό της εαυτό και την κοινωνία, παρόλο που απέτυχα παταγωδώς, αφού μετά την άδικη σύλληψή μας και το σάλο που δημιουργήθηκε, βρέθηκα αυτή τη στιγμή να σου γράφω από τις Κεντρικές Φυλακές, την ίδια στιγμή που η Παντελίτσα μου βρίσκεται με ζουρλομανδύα στο Ψυχιατρείο Αθαλάσσας (εξαιτίας σου!) περιμένοντας τον αδελφό της Κούλλη να την ελευθερώσει...

Κούλλης.

Απάντηση Κώστα Χάρπα
Αγαπητέ μου Κούλλη,

Έχω συγκλονιστεί πάρα πολύ με τα γραφόμενά σου, παρόλο που δεν κατάλαβα ακόμη τους λόγους που έπρεπε να τα μοιραστείς όλα αυτά μαζί μου. Αυτή τη στιγμή, κλαίω με αναφιλητά πάνω στον καναπέ μου, παρακολουθώντας το «Πάμε Πακέτο» (σε επανάληψη). Σου υπόσχομαι, όμως, πως όταν συνέλθω, θα σε επισκεφθώ στις Κεντρικές Φυλακές και στη συνέχεια, θα περάσω λίγα απογεύματα χαράς, με την Παντελίτσα, στο ψυχιατρείο Αθαλάσσας, παίζοντας Μονόπολη. Δυο – τρεις απορίες έχω μόνο, πριν κλείσω, για να συμπληρωθεί το puzzle της ιστορίας σου:
1. Πού βρίσκεται το πλυντήριο αυτοκινήτων του Αντρίκκου, που διαδραματίστηκαν όλα αυτά; Με ενδιαφέρει πάρα πολύ η κενή θέση εργασίας!
2. Πού στο καλό θυμήθηκε τον Άντυ Πωλ η άτιμη;
3. Τέλος, εμένα γιατί δεν με κάλεσε κανείς στο party;

Με αγάπη,

Κώστας Χάρπας


---> ΚΑΝΤΕ LIKE  ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ - ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ<---


- Source : http://www.tothemaonline.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου