Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2013

Αυτούσια η ανακοίνωση του Προέδρου της CYTA Στάθη Κιττή σε σχέση με την παραίτησή του

Η επιστολή του Προέδρου της CYTA Στάθη Κιττή, στην οποία περιγράφεται η χθεσινή συνάντηση που είχε με τον Πρόεδρο Αναστασιάδη αλλά και τις αποφάσεις που έλαβαν.

Μετά από δικό μου αίτημα, που διαβιβάστηκε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο κ. Αναστασιάδης με κάλεσε σε συνάντηση στο Προεδρικό Μέγαρο στις 12:30 μμ χθες, Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013.

Κατά τη συνάντηση αυτή, ενημέρωσα τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας για την κατάσταση που επικρατεί στον Οργανισμό και εξέφρασα την πρόθεσή μου, σε σύντομο χρονικό διάστημα και όταν διευθετηθούν διάφορες εκκρεμότητες, ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή πορεία του Οργανισμού και να αποφευχθούν οποιαδήποτε προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του, να διευκολύνω την Κυβέρνηση στην υλοποίηση των δικών της σχεδιασμών, με την υποβολή της παραίτησής μου.

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, αφού με διαβεβαίωσε για το μεγάλο ενδιαφέρον του για τη Cyta και την ανάγκη διαφύλαξης των συμφερόντων του Οργανισμού, απεδέχθη το αίτημά μου για ετοιμασία έκθεσης πεπραγμένων, μέσα στις επόμενες λίγες εβδομάδες, η οποία να παραδοθεί στον ίδιο, περί το τέλος του τρέχοντος μηνός, μαζί με την παραίτησή μου από τη θέση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου της Cyta.

Υπήρξε κοινή η θέση ότι, η διευθέτηση αυτή, με κανένα τρόπο δεν επηρεάζει τις έρευνες που διεξάγονται σε σχέση με τις δραστηριότητες του Ταμείου Συντάξεων των Υπαλλήλων της Cyta, οι οποίες θα πρέπει να συνεχισθούν και να ολοκληρωθούν.

Στάθης Κιττής
Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου

Source: http://www.newsit.com.cy

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου