Διαβάστε το σχετικό δελτίο τύπου.
ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Λευκωσία, 13 Μαΐου 2013
ΠΡΟΣ: Όλους τους Ενδιαφερόμενους
ΑΠΟ: Γενικό Γραμματέα
ΘΕΜΑ: "ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ SOCIAL MEDIA ΓΙΑ ΣΚΟΠΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ "
Λευκωσία 21/05/2013 (Ξενοδοχείο Holiday Inn)
Κύριοι,
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Λευκωσία, 13 Μαΐου 2013
ΠΡΟΣ: Όλους τους Ενδιαφερόμενους
ΑΠΟ: Γενικό Γραμματέα
ΘΕΜΑ: "ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ SOCIAL MEDIA ΓΙΑ ΣΚΟΠΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ, ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ "
Λευκωσία 21/05/2013 (Ξενοδοχείο Holiday Inn)
Κύριοι,
Επιθυμούμε να σας πληροφορήσουμε ότι το Κυπριακό Εμπορικό
και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, διοργανώνει σε συνεργασία με το ΕΒΕ Λευκωσίας,
και τη Μονάδα Ενημέρωσης του Ευρωπαϊκού Κέντρου Επιχειρηματικής Στήριξης
Κύπρου, τo επιμορφωτικό πρόγραμμα με θέμα:
“ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ SOCIAL MEDIA ΓΙΑ ΣΚΟΠΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ,
ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ”
“ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ SOCIAL MEDIA ΓΙΑ ΣΚΟΠΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ,
ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ”
Τα νέα κοινωνικά μέσα έχουν σήμερα
αλλάξει αρκετά το τοπίο ενισχύοντας την αλληλεπίδραση και τη φωνή του πελάτη. Ο
λόγος είναι ότι δίνουν στον πελάτη κάτι που τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης δεν
μπορούσαν ποτέ να δώσουν: την ευκαιρία δημιουργίας σχέσης και δικτύωσης με τους
άλλους. Τα κοινωνικά δίκτυα δεν μπορούν να αγνοηθούν, γιατί δίνουν την ευκαιρία
στα άτομα να εκφραστούν και έτσι βοηθούν τις επιχειρήσεις να καταλάβουν ποιοι
είναι αυτοί που θα προσεγγίσουν, τι να τους πουν και τι τους υποκινεί. Τα
στελέχη που ασχολούνται με το Μάρκετινγκ και τις Πωλήσεις έχουν μπροστά τους
ένα νέο κόσμο διαφάνειας. Οι online συζητήσεις στα Social Media είναι ανοικτές και λένε πολλά για τη σχέση μεταξύ των
καταναλωτών και των brands που τους αρέσουν ή δεν τους αρέσουν.
Η δύναμη πλέον ανήκει στον καταναλωτή, ο οποίος έχει τη
δύναμη να εκθειάσει ή να μειώσει τη φήμη της μάρκας ενός προϊόντος μιας
επιχείρησης. Εάν μια επιχείρηση κάνει το λάθος να αγνοήσει έναν καταναλωτή θα
καταλήξει να έχει αρνητικό αντίκτυπο σε περισσότερους από έναν καταναλωτές. Άρα
οι επιχειρήσεις που θέλουν να έχουν μέλλον, οφείλουν να έχουν γρήγορα
αντανακλαστικά, να αφουγκράζονται τις νέες τάσεις και να ακούνε το κοινό τους. Η
μεγάλη επιλογή κοινωνικών πλατφόρμων αποτελούν το καλύτερο μέσο σήμερα για να
κτίσουν οι επιχειρήσεις σχέσεις με τους πελάτες τους.
Μετά την ολοκλήρωση της κατάρτισης οι
καταρτιζόμενοι πρέπει να είναι σε θέση να:
- Ανακαλύψουν τα Social Media και τα άλλα εργαλεία ψηφιακού Marketing
- Δουν ποιες λειτουργίες προσφέρουν τα μεγαλύτερα social media sites
- Μάθουν ποιοι, που, πως και γιατί χρησιμοποιούν τα social media στην Κύπρο και το εξωτερικό
- Μάθουν ποιους εταιρικούς στόχους μπορούν να πετύχουν μέσω του ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Σχεδιάσουν ένα πρακτικό Digital Marketing Plan για την εταιρεία τους
- Κατανοήσουν τεχνικές πώς να μετρήσουν τα αποτελέσματα των ενεργειών ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Ανακαλύψουν τα Social Media και τα άλλα εργαλεία ψηφιακού Marketing
- Δουν ποιες λειτουργίες προσφέρουν τα μεγαλύτερα social media sites
- Μάθουν ποιοι, που, πως και γιατί χρησιμοποιούν τα social media στην Κύπρο και το εξωτερικό
- Μάθουν ποιους εταιρικούς στόχους μπορούν να πετύχουν μέσω του ψηφιακού Μάρκετινγκ
- Σχεδιάσουν ένα πρακτικό Digital Marketing Plan για την εταιρεία τους
- Κατανοήσουν τεχνικές πώς να μετρήσουν τα αποτελέσματα των ενεργειών ψηφιακού Μάρκετινγκ
Γενικοί Διευθυντές, Διευθυντές και Στελέχη των Τμημάτων
Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών, Πληροφορικής και Στρατηγικού
Προγραμματισμού.
Στο πρόγραμμα θα διδάξει ο
εμπειρογνώμονας κος Μιχάλης Μαϊμάρης γεγονός που εγγυάται την επιτυχία του. Το
ΚΕΒΕ θα εφοδιάσει όλους τους συμμετέχοντες με πιστοποιητικό παρακολούθησης.
Το πρόγραμμα στη Λευκωσία θα διεξαχθεί στο Ξενοδοχείο Holiday Inn.
-2-
Το πρόγραμμα έχει εγκριθεί από την Αρχή Ανάπτυξης
Ανθρώπινου Δυναμικού Κύπρου. Οι συμμετέχοντες που θα ικανοποιούν τα κριτήρια
της Αρχής θα τύχουν της σχετικής επιχορήγησης. Το δικαίωμα συμμετοχής στο
επιμορφωτικό πρόγραμμα είναι €200 συν €36 Φ.Π.Α. Το ύψος της επιχορήγησης της Αρχής
Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού καθορίζεται για την περίπτωση των Μικρών και Μεσαίων
Επιχειρήσεων στα €133 και των Μεγάλων Επιχειρήσεων στα €120. (ΣΗΜ 1):
Καθορισμός μεγέθους επιχείρησης)
Ως εκ τούτου οι συμμετέχοντες
παρακαλούνται να αποστείλουν μαζί με τη δήλωση συμμετοχής τους και μια επιταγή
στο όνομα του ΚΕΒΕ για το ποσό των €103 (€67 + €36 ΦΠΑ) εφ’ όσον εμπίπτουν στην
κατηγορία των Μικρών Επιχειρήσεων, και των Μεσαίων Επιχειρήσεων και €116 (€80 +
€36 ΦΠΑ) εφ’ όσον εμπίπτουν στην κατηγορία των Μεγάλων επιχειρήσεων.
Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως συμπληρώσουν τη
σχετική δήλωση συμμετοχής και να την αποστείλουν στο ΚΕΒΕ, Λεωφ. Γρίβα Διγενή
38 & Δεληγιώργη 3, Τ.Κ. 21455, 1509 Λευκωσία , Τηλ. 22889840, Φαξ: 22668630, e-mail: gvenizelou@ccci.org.cy το αργότερο μέχρι
την Παρασκευή 17 Μαΐου 2013.
Η πρακτική φύση και ο τύπος του
προγράμματος είναι φανερό ότι θέτουν περιορισμούς στον αριθμό των συμμετοχών
γι’ αυτό θα γίνουν δεκτές αιτήσεις με σειρά προτεραιότητας.
Σημειώστε ότι αν επιθυμείτε οποιοδήποτε άλλο στοιχείο
σχετικά με το πρόγραμμα αυτό, παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με τον υπεύθυνο του
προγράμματος κ. Χρίστο Ταντελέ, Ανώτερο Λειτουργό στο ΚΕΒΕ, Τηλ. 22889840.
Με εκτίμηση,
Χρίστος Ταντελές,
για Γενικό Γραμματέα
Χρίστος Ταντελές,
για Γενικό Γραμματέα
/ΓΒ
ΣΗΜ.: 1) Ο καθορισμός του μεγέθους των μικρών, μεσαίων και
μεγάλων επιχειρήσεων, βασίζεται στη Σύσταση της Επιτροπής 2003/316/ΕΚ της 6ης
Μαΐου 2003 σχετικά με τον ορισμό των πολύ μικρών, των μικρών και των μεσαίων
επιχειρήσεων (βλ. Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης L 124 της 20/5/2003,
σ. 36). Όσες επιχειρήσεις δεν ικανοποιούν τα κριτήρια που ορίζει η Σύσταση,
θεωρούνται μεγάλες επιχειρήσεις. Συνοπτικά, οι κατηγορίες μεγέθους των
επιχειρήσεων είναι οι ακόλουθες:
Κατηγορία μεγέθους επιχείρησης Αριθμός
απασχολουμένων Ετήσιος κύκλος εργασιών (εκατ. Ευρώ) Ετήσιος συνολικός ισολογισμός (εκατ. Ευρώ)
43 )>50 Και > 250 ή ( ³Μεγάλη
43 )£50 Ή £250 και ( <Μεσαία
10 )£10 Ή £50 και ( <Μικρή
Για τον έλεγχο των πιο πάνω στοιχείων αθροίζονται τα αριθμητικά δεδομένα όλων των συνδεδεμένων και συνεργαζόμενων επιχειρήσεων, όπως προνοεί η πιο πάνω Σύσταση.
2) Η επιχορήγηση του δικαιώματος συμμετοχής από την Αρχή δίνεται για όλα τα στελέχη επιχειρήσεων που εμπίπτουν στην κατηγορία στην οποία απευθύνεται το πρόγραμμα και σύμφωνα με τον νόμο δεν είναι αυτοεργοδοτούμενοι ή δημόσιοι υπάλληλοι.
Κατηγορία μεγέθους επιχείρησης Αριθμός
απασχολουμένων Ετήσιος κύκλος εργασιών (εκατ. Ευρώ) Ετήσιος συνολικός ισολογισμός (εκατ. Ευρώ)
43 )>50 Και > 250 ή ( ³Μεγάλη
43 )£50 Ή £250 και ( <Μεσαία
10 )£10 Ή £50 και ( <Μικρή
Για τον έλεγχο των πιο πάνω στοιχείων αθροίζονται τα αριθμητικά δεδομένα όλων των συνδεδεμένων και συνεργαζόμενων επιχειρήσεων, όπως προνοεί η πιο πάνω Σύσταση.
2) Η επιχορήγηση του δικαιώματος συμμετοχής από την Αρχή δίνεται για όλα τα στελέχη επιχειρήσεων που εμπίπτουν στην κατηγορία στην οποία απευθύνεται το πρόγραμμα και σύμφωνα με τον νόμο δεν είναι αυτοεργοδοτούμενοι ή δημόσιοι υπάλληλοι.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ SOCIAL MEDIA ΓΙΑ ΣΚΟΠΟΥΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ,
ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Λευκωσία, 21/05/2013
Ώρες
Εφαρμογής¹ Διάρκεια¹ Χρονοτοποθέτηση περιεχομένου
Εκπαιδευτής
Από Μέχρι (ώρες)
08,30 08,45 0,25 Εισαγωγή και στόχοι του εκπαιδευτικού προγράμματος Μ.Μ
08,45 10,30 1,75 Ενότητα 1: Τι έχει αλλάξει στο Μάρκετινγκ, όπως το γνωρίζαμε μέχρι σήμερα;
- Γιατί πετυχημένες επιχειρήσεις δίνουν το παρόν τους στα Social Media Sites;
- Τι είναι τα Social Sites (Κοινωνικά Δίκτυα);
- Οι σημαντικότερες κοινωνικές πλατφόρμες
• Facebook
• Twitter
• Linkedin
• YouTube
• Τι είναι οι εφαρμογές Applications (Εφαρμογές);
- Ποιες πλατφόρμες είναι κατάλληλες για την εταιρεία μου;
- Πως παντρεύονται τα Social Media με την εταιρική ιστοσελίδα;
• Call-To-Action Buttons
Περιπτωσιακή Μελέτη: Πετυχημένα παραδείγματα επιχειρήσεων Β2Β/B2C
- Πως κατάφερνα να κερδίσουν το engagement των πελατών τους;
- Engaging is not selling! Μ.Μ
10,30 10,45 0,25 Διάλειμμα
10,45 11,45 1,00 Ενότητα 2: Τι είναι τα Paid, Earned και Paid Media;
- Πως εφαρμόζεται στην περίπτωση της εταιρείας μου;
- Πόσο σημαντικό είναι το Listening στα Social Media;
- Πως επιτυγχάνεται; Μ.Μ
11,45 12,45 1,00 Ενότητα 3: Τι είναι το Content Marketing;
- Ποιοι είναι οι στόχοι του;
- Πως βρίσκω έτοιμο υλικό για sharing;
- Πως δημιουργώ νέο υλικό;
- Τι δείχνουν τα στατιστικά ότι αρέσει στους χρήστες κοινωνικών δικτύων;
- Κείμενο, Φωτογραφίες, Βίντεο, Links
- Ομαδική άσκηση και παρουσίαση / συζήτηση Μ.Μ
12,45 13,45 1,00 Γεύμα
13,45 15,15 1,50 Ενότητα 4: Τι είναι το Edge Rank;
- Πως επηρεάζει το Engagement;
- Πως μπορούμε να το βελτιώσουμε;
- Πως θα διατηρήσουμε το engagement σε ψηλά επίπεδα;
- Ποια είναι η πιο κατάλληλη ώρα για posting;
- Πόσο συχνά πρέπει να ανεβάζουμε υλικό στις πλατφόρμες που υιοθετούμε; Μ.Μ
15,15 15,45 0,50 Ενότητα 5: Ετοιμασία και Παρουσίαση Πρακτικού Digital Marketing Plan Μ.Μ
15,45 16,00 0.25 Διάλειμμα
16,00 17,00 1,00 Ενότητα 6: Εργασία σαν ομάδα και Παρουσίαση / Συζήτηση Μ.Μ
Διάρκεια Κατάρτισης ² 7,00
Λευκωσία, 21/05/2013
Ώρες
Εφαρμογής¹ Διάρκεια¹ Χρονοτοποθέτηση περιεχομένου
Εκπαιδευτής
Από Μέχρι (ώρες)
08,30 08,45 0,25 Εισαγωγή και στόχοι του εκπαιδευτικού προγράμματος Μ.Μ
08,45 10,30 1,75 Ενότητα 1: Τι έχει αλλάξει στο Μάρκετινγκ, όπως το γνωρίζαμε μέχρι σήμερα;
- Γιατί πετυχημένες επιχειρήσεις δίνουν το παρόν τους στα Social Media Sites;
- Τι είναι τα Social Sites (Κοινωνικά Δίκτυα);
- Οι σημαντικότερες κοινωνικές πλατφόρμες
• YouTube
• Τι είναι οι εφαρμογές Applications (Εφαρμογές);
- Ποιες πλατφόρμες είναι κατάλληλες για την εταιρεία μου;
- Πως παντρεύονται τα Social Media με την εταιρική ιστοσελίδα;
• Call-To-Action Buttons
Περιπτωσιακή Μελέτη: Πετυχημένα παραδείγματα επιχειρήσεων Β2Β/B2C
- Πως κατάφερνα να κερδίσουν το engagement των πελατών τους;
- Engaging is not selling! Μ.Μ
10,30 10,45 0,25 Διάλειμμα
10,45 11,45 1,00 Ενότητα 2: Τι είναι τα Paid, Earned και Paid Media;
- Πως εφαρμόζεται στην περίπτωση της εταιρείας μου;
- Πόσο σημαντικό είναι το Listening στα Social Media;
- Πως επιτυγχάνεται; Μ.Μ
11,45 12,45 1,00 Ενότητα 3: Τι είναι το Content Marketing;
- Ποιοι είναι οι στόχοι του;
- Πως βρίσκω έτοιμο υλικό για sharing;
- Πως δημιουργώ νέο υλικό;
- Τι δείχνουν τα στατιστικά ότι αρέσει στους χρήστες κοινωνικών δικτύων;
- Κείμενο, Φωτογραφίες, Βίντεο, Links
- Ομαδική άσκηση και παρουσίαση / συζήτηση Μ.Μ
12,45 13,45 1,00 Γεύμα
13,45 15,15 1,50 Ενότητα 4: Τι είναι το Edge Rank;
- Πως επηρεάζει το Engagement;
- Πως μπορούμε να το βελτιώσουμε;
- Πως θα διατηρήσουμε το engagement σε ψηλά επίπεδα;
- Ποια είναι η πιο κατάλληλη ώρα για posting;
- Πόσο συχνά πρέπει να ανεβάζουμε υλικό στις πλατφόρμες που υιοθετούμε; Μ.Μ
15,15 15,45 0,50 Ενότητα 5: Ετοιμασία και Παρουσίαση Πρακτικού Digital Marketing Plan Μ.Μ
15,45 16,00 0.25 Διάλειμμα
16,00 17,00 1,00 Ενότητα 6: Εργασία σαν ομάδα και Παρουσίαση / Συζήτηση Μ.Μ
Διάρκεια Κατάρτισης ² 7,00
ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου