Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

«Αθώος» δήλωσε στο Δικαστήριο ο Χρ. Χριστοδούλου

Με εγγύηση ύψους 5.000 ευρώ δεσμευθηκαν από το Επαρχιακό Δικαστήριο Λευκωσίας οι κατηγορούμενοι Χριστόδουλος Χριστοδούλου πρώην Διοικητής της Κεντρικής Τράπεζας, η κόρη του Αθηνά Χριστοδούλου και ο πρώην σύζυγός της Ανδρέας Κιζουρίδης για το ότι θα εμφανιστούν ενώπιον του Δικαστηρίου στις 27 Ιουνίου, οπότε ορίστηκε η υπόθεση για ακρόαση.

Μετά το τέλος της διαδικασίας, ο Χριστόδουλος Χριστοδούλου δήλωσε αθώος, γεγονός που όπως είπε θα καταδειχθεί ενώπιον του Δικαστηρίου. Ανέφερε ότι καθ΄ όλη τη διάρκεια της ζωής του υπηρέτησε την πατρίδα από διάφορες θέσεις με εντιμότητα και ευσυνειδησία. Δήλωσε εξάλλου, πως έχει εμπιστοσύνη στην κυπριακή δικαιοσύνη επαναλαμβάνοντας ότι είναι αθώος.

Ο Χριστόδουλος Χριστοδούλου αντιμετωπίζει συνολικά έντεκα κατηγορίες, οι οποίες του απαγγέλθηκαν σήμερα ενώπιον του Επαρχιακού Δικαστηρίου Λευκωσίας.

Οι κατηγορίες αφορούν τα αδικήματα:- Συνωμοσία προς διάπραξη κακουργήματος
- Πλαστογραφία εγγράφου
- Κυκλοφορία πλαστού εγγράφου
- Ψευδείς λογαριασμοί
- Ψευδείς δηλώσεις στον φόρο εισοδήματος.

Και οι τρεις κατηγορούμενοι αρνήθηκαν τις κατηγορίες.

Από τις λεπτομέρειες των κατηγοριών προκύπτει ότι όλες οι κατηγορίες σχετίζονται είτε άμεσα είτε έμμεσα με τη διαδρομή του ενός εκατομμυρίου ευρώ το οποίο πληρώθηκε από την εταιρεία Focus Maritime Corporation του στενού συνεργάτη του Ανδρέα Βγενόπουλου, Μιχάλη Ζολώτα, προς την εταιρεία της θυγατέρας του κ. Χριστοδούλου, A.C. Christodoulou.


«Δηλώνω σαφώς και απεριφράστως ότι είμαι αθώος»
Μετά την έξοδό του σήμερα από το δικαστήριο, ο κ. Χριστόδουλος Χριστοδούλου προέβη στην ακόλουθη δήλωση:

«Ο κάθε άνθρωπος έχει τη δική του ιστορία, όπως έχω και εγώ τη δική μου. Για την ιστορία μου αυτή, ήμουν και είμαι υπερήφανος. Υπήρξα πάντοτε, και ως άνθρωπος και ως δημόσιος λειτουργός, τίμιος και ακέραιος και υπηρέτησα και τους συνανθρώπους μου και την πατρίδα μου με ανιδιοτέλεια και ευσυνειδησία. Ούτε έκλεψα, ούτε εδωροδοκήθηκα, ούτε έτυχα ποτέ δεκασμού. Γνώμονάς μου υπήρξε πάντοτε το δημόσιο συμφέρον και αδέκαστος κριτής μου η συνείδησή μου.

Το πρόσωπό μου είναι καθαρό γιατί δεν έχω κάνει ο,τιδήποτε για το οποίο να ντρέπομαι. Άλλοι είναι που πρέπει να ντρέπονται. Δηλώνω σαφώς και απεριφράστως ότι είμαι αθώος και πιστεύω ακράδαντα ότι τούτο θα επιβεβαιώσει και η δικαιοσύνη, την οποία εμπιστεύομαι»


Source : www.kathimerini.com.cy

--> ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΝΕ ΕΝΑ LIKE  ΕΔΩ ---ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <---

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου