Σάββατο 25 Μαΐου 2013

Τζόκοβιτς: Να γράψω ιστορία στο Roland Garros

Αποφασισμένος να αφήσει πίσω του το τουρνουά της Ρώμης και της Μαδρίτης, όπου γνώρισε τον πρόωρο αποκλεισμό και δεν μπόρεσε να διεκδικήσει τους δύο Masters τίτλους εμφανίστηκε ο Νόβακ Τζόκοβιτς στη συνέντευξη Τύπου για το Roland Garros.


Λίγο πριν μπει στη μάχη για το Roland Garros ο Νόβακ Τζόκοβιτς μιλώντας στην επίσημη συνέντευξη Τύπου τόνισε ότι το γαλλικό όπεν αποτελεί το βασικό στόχο του για τη φετινή χρονιά και πως θέλει να γίνει κομμάτι της ιστορίας με τους παίκτες που μετρούν τέσσερα Grand Slams σε μία χρονιά.
"Aυτό το τουρνουά είναι η πρώτη μου προτεραιότητα για φέτος. Εδώ θέλω να κερδίσω και θα το κυνηγήσω. Το παιχνίδι μου είναι εδώ και το κίνητρό μου είναι τεράστιο. Ξέρω ότι αν κερδίσω το τουρνουά, θα γίνω μέρος της ιστορίας. Θα ήταν μεγάλη μου τιμή να ανήκω σε αυτό το μικρό γκρουπ παικτών που έχουν στην κατοχή τους και τα τέσσερα Grand Slams".
Σχετικά με την πιθανή αναμέτρηση με τον Ναδάλ ο Τζόκοβιτς τόνισε αναφερόμενος στη νίκη του στο Masters του Mente Carlo: "Έκανα ένα από τα καλύτερα χωμάτινα παιχνίδια της καριέρας μου και αυτό ήταν πολύ σημαντικό πηγαίνοντας στο Roland Garros. Αυτή η νίκη μπορεί να μου δώσει την απαραίτητη αυτοπεποίθηση για να κερδίσω στο Παρίσι".
Για τον εναρκτήριο αγώνα απέναντι στον  Νταβίντ Γκοφέν, ο οποίος το 2012 έκανε μία εκπληκτική πορεία και σταμάτησε στον τέταρτο γύρο με τον Φέντερερ, ο σέρβος είπε: "Είναι επικίνδυνος αντίπαλος. Είναι νέος και ανήκει σε ένα γκρουπ νέων παικτών που στο μέλλον μπορούν να γίνουν top παίκτες. Έχει το ταλέντο και ξέρει πως να παίξει στο χώμα. Το έδειξε πέρυσι στο Roland Garros. Είναι best of fine οπότε θα πρέπει απ'τον 1ο γύρο να βάλω τα δυνατά μου".

Source: http://www.sport.gr



0 comments:

Δημοσίευση σχολίου