Τρίτη 28 Οκτωβρίου 2014

ΕΥΡΥΔΙΚΗ - ΓΙΑΤΙ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ

Μετά από 18 χρόνια που είχε δίπλα της το γιο της εκείνος έφυγε στο εξωτερικό για σπουδές. Πώς είναι το σπίτι τώρα χωρίς τον Άγγελο για την Ευρυδίκη;

«Συνηθίζω σιγά-σιγά. Είναι πολύ δύσκολο, δεν μπορώ να το περιγράψω με λόγια, ειδικά συναίσθημα τις πρώτες ημέρες», λέει στο περιοδικό Λοιπόν και συνεχίζει: «Είχε πολύ κλάμα, ναι. Οι μαμάδες έχουν διαφορετικό δέσιμο με τα παιδιά τους, ειδικά με τα αγόρια. 

Από τη μία ήθελα να είμαι χαρούμενη, γιατί το παιδί έφυγε να ακολουθήσει το δικό του δρόμο, όπως έκανα κι εγώ όταν ήμουν μικρή, θα ασχοληθεί με σχεδιασμό παιχνιδιών, video games. Ένιωσα μεγάλη ανησυχία μέσα μου, δεν ήθελα να τον αφήσω να φύγει, δεν ήμουν έτοιμη γι αυτό. Μιλάμε στο skype, δεν έχω πάει ακόμα να τον δω, ούτε πού μένει. Αυτό με στεναχωρεί περισσότερο, που δεν είχα το χρόνο ταξιδέψω μαζί του. θα το κάνω όμως μετά τα Χριστούγεννα»

Πηγή: www.showtime-cy.blogspot.com

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου