Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Γιώργος Θεοφάνους: «Το "Τhe Voice" είναι εξαιρετικό»

Πως αποφάσισε να συμμετέχει ως κριτής στο «J2US»;

Για την απόφασή του να καθίσει στην κριτική επιτροπή του σόου του «Just the 2 of us» μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο «Down Town» της Κύπρου ο Γιώργος Θεοφάνους.


«Ένα τραγουδιστικό παιχνίδι είναι. Άσε που με βάραινε τόσο πολύ το κλίμα των τελευταίων τριών ετών, που ήθελα να ξεσκάσω λίγο. Όπως ξέρεις, δεν ασχολούμαι μόνο με την μουσική. Έχω επιχειρήσεις, δόσεις, δάνεια, πολύ άγχος και αυτό ήρθε σαν όαση στην καθημερινότητά μου. 

Το αντιμετωπίζω σοβαρά, αλλά με τη διάθεση του να πάω να παίξω και να διασκεδάσω», ξεκαθάρισε ο γνωστός μουσικοσυνθέτης και κατόπιν πρόσθεσε: «Από το πρώτο ραντεβού συνεννοηθήκαμε και, οι άνθρωποι του Mega, με έκαναν αμέσως να αισθανθώ ασφάλεια. Η δημοσιότητα είναι κάτι το οποίο δεν με αφορά, αφού δεν είμαι τηλεοπτικό πρόσωπο. Από την άλλη, ποια χρήματα; Δεν υπάρχουν πια τα χρήματα που έδιναν κάποτε τα κανάλια. Πείστηκα γιατί είδα εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου, στα μάτια των ανθρώπων του καναλιού».

Ακόμα, μιλώντας για το «The Voice», σχολίασε: «Μου αρέσει πολύ. Από όσο πρόλαβα να δω, το βρήκα εξαιρετικό και πολύ πιο εντυπωσιακό από το X-Factor».

source: www.faysbook.gr


---> ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΝΕ ΕΝΑ LIKE  ΕΔΩ ---ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <---

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου