Κυριακή 21 Ιουλίου 2013

Συγκλονιστική η εξομολόγηση του Νίκου Γκάνου: "Η Αλήθεια είναι ότι είμαι"…

Καλεσμένος στην «Πρωινή Μελέτη» ήταν...ο Νίκος Γκάνος ο οποίος εξέφρασε το παράπονό του για όλους εκείνους που του ασκούν αρνητική κριτική και ισχυρίζονται ότι δεν είναι...
Έλληνας.

«Λένε πάρα πολλά πράγματα για μένα. Αυτό που έχουν πει και με έχει πειράξει είναι ότι δεν είμαι Έλληνας......



Έχουν πει διάφορα πράγματα ότι είμαι και αυτό είναι κάτι που με έχει πειράξει και το έχω πει και σε συνεντεύξεις μου. Τώρα πια λέω πηγαίνετε στο δημαρχείο του Βύρωνα να δείτε τα χαρτιά μου», είπε ο τραγουδιστής. Μάλιστα αποκάλυψε ότι θα ήθελε πάρα πολύ να εκπροσωπήσει φέτος την Ελλάδα στη Eurovision. «Θα ήθελα πάρα πολύ να πάω στη Eurovision.

Νομίζω πως μπορώ να πάω. Μπορώ να εκπροσωπήσω τη χώρα μου επάξια. Μακάρι», τονίζει και προσθέτει ότι δε θα διστάσει να αυτοπροταθεί και αν τελικά πάει θα βάλει τα δυνατά του για ένα καλό αποτέλεσμα.

Τέλος ο Νίκος Γκάνος μίλησε και για το rockumentary της Άννας Βίσση, τονίζοντας ότι αν και στην αρχή ήταν λίγο διστακτικός τελικά του άρεσε πάρα πολύ...

Πηγή: http://koutsompilo.blogspot.gr

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου