Αξιοποιεί τη μόδα του Ice Bucket Challenge για να προβάλει τη στεγανοποίηση του Galaxy S5
Με πολλά γνωστά ονόματα από τον κλάδο της τεχνολογίας να παίρνουν μέρος στο Ice Bucket Challenge της ALS, η Samsung αποφάσισε να ταράξει και πάλι τα νερά κοροϊδεύοντας το iPhone και άλλές μάρκες στη διαδικασία αυτή.
Το τελευταίο βίντεο που αναρτήθηκε στο κανάλι της Samsung Mobile UK στο YouTube δείχνει την ναυαρχίδα της, Galaxy S5 , να λαμβάνει μέρος στο Ice Bucket Challenge και να «προκαλεί» το iPhone 5s, το HTC One M8 και το Nokia Lumia 930.
Το S5, φυσικά, έρχεται με χαρακτηριστικά IP67 πιστοποίησης στεγάνωσης το οποίο επιτρέπει στην συσκευή να βυθίζεται στο νερό για 30 λεπτά. Το HTC One M8 και το Nokia Lumia 930 διαφημίζουν το χαρακτηριστικό τους ότι αντέχουν στο νερό, αλλά δεν περιλαμβάνουν την πλήρη στεγάνωση όπως το Galaxy S5. Το iPhone, από την άλλη πλευρά, δεν περιλαμβάνει καμία στεγάνωση και αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό στο οποίο διαφοροποιούνται οι δύο εταιρίες.
Το χαρακτηριστικό αυτό, ήταν κάπως ξεχωριστό για τη συσκευή όταν έκανε την πρώτη της εμφάνιση και συνεχίζει να είναι μιας και προσελκύει περισσότερο τους καταναλωτές να αγοράσουν το S5 από άλλες ναυαρχίδες.
Δείτε το βίντεο της Samsung...
- Πηγή: www.newsbeast.gr
Με πολλά γνωστά ονόματα από τον κλάδο της τεχνολογίας να παίρνουν μέρος στο Ice Bucket Challenge της ALS, η Samsung αποφάσισε να ταράξει και πάλι τα νερά κοροϊδεύοντας το iPhone και άλλές μάρκες στη διαδικασία αυτή.
Το τελευταίο βίντεο που αναρτήθηκε στο κανάλι της Samsung Mobile UK στο YouTube δείχνει την ναυαρχίδα της, Galaxy S5 , να λαμβάνει μέρος στο Ice Bucket Challenge και να «προκαλεί» το iPhone 5s, το HTC One M8 και το Nokia Lumia 930.
Το S5, φυσικά, έρχεται με χαρακτηριστικά IP67 πιστοποίησης στεγάνωσης το οποίο επιτρέπει στην συσκευή να βυθίζεται στο νερό για 30 λεπτά. Το HTC One M8 και το Nokia Lumia 930 διαφημίζουν το χαρακτηριστικό τους ότι αντέχουν στο νερό, αλλά δεν περιλαμβάνουν την πλήρη στεγάνωση όπως το Galaxy S5. Το iPhone, από την άλλη πλευρά, δεν περιλαμβάνει καμία στεγάνωση και αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό στο οποίο διαφοροποιούνται οι δύο εταιρίες.
Το χαρακτηριστικό αυτό, ήταν κάπως ξεχωριστό για τη συσκευή όταν έκανε την πρώτη της εμφάνιση και συνεχίζει να είναι μιας και προσελκύει περισσότερο τους καταναλωτές να αγοράσουν το S5 από άλλες ναυαρχίδες.
Δείτε το βίντεο της Samsung...
- Πηγή: www.newsbeast.gr
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου