Κυριακή 25 Μαΐου 2014

«Δεν θέλησα ποτέ να κάνω οικογένεια και παιδί»

Ποια γνωστή Ελληνίδα ηθοποιός το δήλωσε;

Για την προσωπική της ζωή, την επιλογή της να μη δημιουργήσει δική της οικογένεια αλλά και για το πώς ορίζει η ίδια την «ευτυχία» μίλησε η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Real News».



«Ισορροπία, υγεία -ένα αγαθό που απειλείται σήμερα από την ασθένεια της κοινωνίας-, αξιοπρέπεια, ως άνθρωπος και ως πολίτης και μια καλή σχέση με τον εαυτό σου, που είναι η βάση της δημιουργικότητας και της ισορροπημένης προσωπικής ζωής», είπε η γνωστή ηθοποιός αναφορικά με τα πράγματα που συνθέτουν τη δική της «ευτυχία».

Όσο για την προσωπική της ζωή, τον γάμο αλλά και το γεγονός ότι δεν επέλεξε να γίνει μητέρα, ξεκαθάρισε: «Εγώ δεν έχω κάνει οικογένεια. Αισθανόμουν πως θα παντρευόμουν μόνο αν ήθελα να κάνω παιδί. Αυτό δεν το θέλησα ποτέ. Γιατί να παντρευτώ σήμερα; Για να εγκλωβιστώ σε μια σχέση -συνθήκη ψεύδους, όπως πολλές που βλέπω γύρω μου- για λόγους κοινωνικής «επιφάνειας» ή εξάρτησης από έναν ισχυρό άντρα; Εγώ ήμουν πάντα αυτοπροσδιοριζόμενη και αυτοδημιούργητη. Όμως νιώθω ευλογημένη που έχω έναν σύντροφο ο οποίος είναι δίπλα μου με όρους κατανόησης, σεβασμού και μοιράσματος ζωής». 
source: www.faysbook.gr


---> ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΝΕ ΕΝΑ LIKE  ΕΔΩ ---ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APPLICATION ΣΤΟ ANDROID ΚΙΝΗΤΟ Ή TABLET ΣΑΣ   Ε Δ Ω <---

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου